Schmidt Machine Pistol

Wersja GrendeL (dyskusja | edycje) z dnia 07:02, 5 kwi 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Schmidt Machine Pistol
Tmphud cz.png
Inna nazwa TMP
Cena $1250
Pochodzenie Austria
Używane przez Antyterroryści
Właściwości
Magazynek 30
Tryby ognia automatyczny
Amunicja 9mm
Szybko-
strzelność
857 strz./min.
Masa broni
załadowanej
1.3 kg
Masa pocisku 8 gramów
Prędkość wylotowa 1280 stóp/sek.
Energia 606 dżuli
Czas przeładowania 2 sekundy

Schmidt Machine Pistol, często określany jako TMP lub Steyr TMP - pistolet maszynowy występujący w większości gier z serii Counter-Strike. W Counter-Strike: Global Offensive został zastąpiony przez nieco unowocześnionego MP9.

Spis treści

Ogólnie

TMP to dość słaby pistolet maszynowy udostępniony wyłącznie Antyterrorystom. Wielu graczy nie używa tej broni z powodu kiepskich obrażeń i celności. Z tych powodów TMP nie jest popularny, zwykle jest zastępowany przez MP5 lub P90. Jednak jeśli jest we właściwych rękach, to potrafi zawstydzić nie jeden karabin automatyczny i pistolet maszynowy.

Właściwości

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 102 51
Klatka pier., ramię 25 12
Brzuch 32 16
Noga 19 19
Czerwony kolor oznacza śmiertelny cios.

Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Niska cena
  • Zintegrowany tłumik
  • Szybkie przeładowanie
  • Niezła szybkostrzelność
  • Mała waga
  • Kiepska celność
  • Niskie obrażenia

Taktyki

  • Jest to dobra, cicha broń dzięki integralnemu tłumikowi. Jest bardziej przydatny na krępych mapach typu Office lub Nuke, niż na mapach takich jak Dust2.
  • Gdy zobaczysz przeciwnika, próbuj celować nisko, szczególnie w stopy lub nogi. Dzięki temu strzał w głowę będzie łatwiejszy.
  • Jeśli w pobliżu jest osłona, przeładowanie jest lepszą opcją niż zmiana broni.
  • Pamiętaj, ta broń jest bardzo słaba. Walka frontowa nie jest najlepszym rozwiązaniem.
  • Na otwartych przestrzeniach lepszym wyjściem jest wyciągnięcie pistoletu.
  • Pamiętaj o częstym przeładowywaniu.
  • Broń jest najskuteczniejsza na małych odległościach, szczególnie w tunelach wentylacyjnych.
  • Podnoś MP5 lub Glock'a 18 by dodać trochę amunicji, ponieważ TMP ma spory apetyt na naboje.

Antytaktyki

  • Używaj broni dużego zasięgu.
  • Większość pistoletów maszynowych jest skuteczna na użytkownikach TMP.
  • Bronie dużego kalibru typu Desert Eagle i AK-47 dają nieźle popalić użytkownikom TMP.
  • Karabiny automatyczne lub XM1014 są użyteczne na małym dystansie.

Osiągnięcia

Obrazek Nazwa Opis
Schmidtmachinepistolexpert.jpg Schmidt Machine Pistol Expert Zabij 500 przeciwników używając Schmidt Machine Pistol

Ciekawostki

  • Tłumika zamontowanego do TMP nie da się odkręcić. Jednak ikonki HUD ukazują TMP bez tłumika. Ten zabieg został wykonany zapewne w celu zredukowania rozmiaru ikony.
  • Pliki gry określają tą broń jako tmp.
  • TMP w Condition Zero i Deleted Scenes posiada szynę Picatinny, nieobecną w modelach w Counter-Strike i Counter-Strike: Source.
  • Mimo bycia bronią dostępną u Antyterrorystów, TMP jest często używany przez Terrorystów w Deleted Scenes. W tej samej grze ta broń zostaje oddana do użytku tylko w misji Miami Heat.
  • W Counter-Strike: Source, jest jedyną bronią mającą animację bezczynności oprócz noża.
  • Jeśli wyposaży się w zarówno 9x19mm Sidearm lub .40 Dual Elites i TMP, będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju.

Galeria

Counter-Strike 1.0

Counter-Strike 1.6

Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike: Source