Skórki
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Stan zewnętrzny: nie ma to jak zżynać wszystko z counterstrike.wikia.com <3) |
|||
Linia 25: | Linia 25: | ||
Stan zewnętrzny broni jest losowo wybierany, kiedy skórka "dropi" pod koniec meczu, wypada ze skrzynki lub jest pozyskany z kontraktu. Stan zewnętrzny symuluje losowe zużycie skina i jest określony, gdy skórka jest pozyskana. | Stan zewnętrzny broni jest losowo wybierany, kiedy skórka "dropi" pod koniec meczu, wypada ze skrzynki lub jest pozyskany z kontraktu. Stan zewnętrzny symuluje losowe zużycie skina i jest określony, gdy skórka jest pozyskana. | ||
− | Stan | + | Stan zewnętrzny skina nigdy nie ulega pogorszeniu z upływem czasu i nie można go zmienić w żaden inny sposób. |
Hierarchia stanów zewnętrznych prezentuje się następująco (od najlepszego do najgorszego): | Hierarchia stanów zewnętrznych prezentuje się następująco (od najlepszego do najgorszego): | ||
− | # Fabrycznie nowa | + | # Fabrycznie nowa (ang. ''Factory New''), |
− | # Lekko używana | + | # Lekko używana (ang. ''Minimal Wear''), |
− | # Przetestowana w boju | + | # Przetestowana w boju (ang. ''Field-Tested''), |
− | # Ślady używania | + | # Ślady używania (ang. ''Well-Worn''), |
− | # Zaprawiona w walkach | + | # Zaprawiona w walkach (ang. ''Battle-Scarred''). |
== Dostępność == | == Dostępność == |
Wersja z 10:42, 23 kwi 2015
Skórki (ang. skins) – przedmioty występujące w Counter-Strike: Global Offensive, dodane w aktualizacji Arms Deal. To bronie z różnymi teksturami, w które można się wyposażyć z menu ekwipunku. Skórki są zmianą czysto kosmetyczną, nie wpływają w żaden sposób na statystyki broni, choć można je wykorzystać jako małą przewagę taktyczną, gdyż mogą idealnie zlać się z tłem. Valve przygotowało nawet samouczek wyjaśniający podstawy tworzenia takich skórek.
Skórki można zdobyć w następujący sposób:
- Są one losowo zrzucane podczas gry na serwerach spełniające określone warunki.
- Poprzez otwieranie specjalnych skrzyń wcześniej zakupionym kluczem.
- Wymiana z innymi graczami. Kupowanie skinów z rynku również zalicza się do wymiany.
Niektóre skórki zawierają także urządzenie zwane StatTrak™, czyli licznik wyświetlający aktualną liczbę zabójstw dokonaną daną bronią przez jej właściciela. Przytrzymanie klawisza [F] (domyślnie) pozwoli graczowi „zbadać” broń, dając przy tym lepszy widok na licznik StatTrak™. Liczba zabójstw jest również wyświetlana w prawym, dolnym rogu ekranu, obok licznika amunicji.
Jakość
Skórki są sklasyfikowane według tzw. jakości, która oznacza rzadkość i wartość przedmiotu.
- Biały (powszechny) - Konsumencka jakość
- Jasny niebieski (niecodzienny) - Przemysłowa jakość
- Niebieski (rzadki) - Wojskowa jakość
- Fioletowy (mityczny) - Zakazany
- Różowofioletowy (legendarny) - Poufny
- Czerwony (antyczny) - Tajny
- Złoty (niezmiernie rzadki) - ★ tylko dla noży
- Jasny brąz (nieśmiertelny) - Kontrabanda (wycofany)
Na rynku i w ekwipunku, wszystkie skórki mają białą obwódkę, noże mają taką obwódkę fioletową, bronie ze StatTrakiem pomarańczową, pamiątki żółtą, a prototypowe skórki własnej produkcji mają obwódkę zieloną.
Stan zewnętrzny
Stan zewnętrzny broni jest losowo wybierany, kiedy skórka "dropi" pod koniec meczu, wypada ze skrzynki lub jest pozyskany z kontraktu. Stan zewnętrzny symuluje losowe zużycie skina i jest określony, gdy skórka jest pozyskana.
Stan zewnętrzny skina nigdy nie ulega pogorszeniu z upływem czasu i nie można go zmienić w żaden inny sposób.
Hierarchia stanów zewnętrznych prezentuje się następująco (od najlepszego do najgorszego):
- Fabrycznie nowa (ang. Factory New),
- Lekko używana (ang. Minimal Wear),
- Przetestowana w boju (ang. Field-Tested),
- Ślady używania (ang. Well-Worn),
- Zaprawiona w walkach (ang. Battle-Scarred).
Dostępność
Seria losowo wypadających skórek nie jest zależna od aktualnie rozgrywanej mapy. Przykładowo, granie na mapie Train nie zagwarantuje otrzymania dkórki z kolekcji Train.
Po otwarciu skrzyni z bronią, gracz otrzyma losowo wybraną broń z jej całej zawartości.