Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(nowy mikro artykuł) |
(brak jednej literki...) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
==Działanie== | ==Działanie== | ||
− | Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej jest aktywowane przez przedmiot badań (np. [[Chell]], [[Blue i Orange]]) przy pomocy [[Obciążeniowa Kula Magazynująca|Obciążeniowej Kuli Magazynującej]] mając na celu uruchomienie platformy czy też otwarcie drzwi. Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej nie reaguje na przedmioty o innej wadze niż Kula | + | Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej jest aktywowane przez przedmiot badań (np. [[Chell]], [[Blue i Orange]]) przy pomocy [[Obciążeniowa Kula Magazynująca|Obciążeniowej Kuli Magazynującej]] mając na celu uruchomienie platformy czy też otwarcie drzwi. Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej nie reaguje na przedmioty o innej wadze niż Kula Magazynująca. |
Wersja z 19:08, 20 lut 2011
Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | gniazdo, element badań |
Używane przez | Chell Blue i Orange |
Informacje Techniczne |
Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej (ang. Weighted Storage Ball Bucket) jest to jeden z nowych elementów badań przeprowadzanych w Aperture Laboratories setki lat po wydarzeniach z gry Portal.
Działanie
Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej jest aktywowane przez przedmiot badań (np. Chell, Blue i Orange) przy pomocy Obciążeniowej Kuli Magazynującej mając na celu uruchomienie platformy czy też otwarcie drzwi. Gniazdo Obciążeniowej Kuli Magazynującej nie reaguje na przedmioty o innej wadze niż Kula Magazynująca.
Technologie z uniwersum Half-Life'a