Witch
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(rozbudowa, poprawki, grafiki) |
m (→Błędy) |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 14: | Linia 14: | ||
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}} | {{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}} | ||
− | '''Witch''' (znana też jako | + | '''Witch''' (znana też jako ''beksa'', ''suka'' i ''ta płacząca'') jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije. |
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję. | Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję. | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać. | Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać. | ||
− | ==Wygląd== | + | == Wygląd == |
− | Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w | + | Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić. |
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę. | W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę. | ||
− | ==Galeria== | + | == Ciekawostki == |
+ | * Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna. | ||
+ | * Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego. | ||
+ | * Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''', która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]'' | ||
+ | |||
+ | == Błędy == | ||
+ | * Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać ew. chodzić jeśli kampania rozgrywana jest w dzień. | ||
+ | * Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać). | ||
+ | |||
+ | == Galeria == | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna | Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna |
Aktualna wersja na dzień 03:16, 25 lip 2015
Witch | |
Punkty życia | 500 (Łatwy) 1000 (Normalny) |
Zdolności | Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego |
Ataki | Atak pazurami |
I hear me a bitch!
(Słyszę tę sukę)Ellis
RUN LIKE HELL!
Zoey
Witch (znana też jako beksa, suka i ta płacząca) jest Specjalną Zarażoną, która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje Ocalonych od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
Spis treści |
[edytuj] Wygląd
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w Left 4 Dead 2, powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
[edytuj] Ciekawostki
- Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
- Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
- Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa Ellen McLain, która jest znana z roli Administratorki w grze Team Fortress 2 , GLaDOS w grze Portal lub dyspozytorki w Half-Life 2
[edytuj] Błędy
- Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać ew. chodzić jeśli kampania rozgrywana jest w dzień.
- Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).
[edytuj] Galeria
Bill | Francis | Louis | Zoey | Coach | Ellis | Nick | Rochelle | Inni Ocaleni | Midnight Riders |