Backalley
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Grafiki) |
(Rozbudowa+przebudowa) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|grafika=Cs backalley.jpg | |grafika=Cs backalley.jpg | ||
|typ=[[Odbicie Zakładników]] | |typ=[[Odbicie Zakładników]] | ||
− | |autorcs= | + | |autorcs=<p></p> |
− | |autorcz= | + | *Jamie "TYR" Mactaggart |
− | |autorcss= | + | *[[Barking Dog Studios]] |
− | |autorcsgo= | + | |autorcz= |
+ | |autorcss= | ||
+ | |autorcsgo=H. Grunt}} | ||
+ | |||
+ | '''Backalley''' ('''''cs_backalley''''') to oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]], występująca w grze [[Counter-Strike]] a także w [[Counter-Strike: Global Offensive]] za sprawą [[Vanguard|Operacji Vanguard]]. To jedna z mniej popularnych map tego typu. | ||
==Ogólnie== | ==Ogólnie== | ||
− | + | Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie. | |
− | + | ||
− | + | Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów. | |
− | [[ | + | ==Oficjalny Opis== |
+ | ===Counter-Strike=== | ||
+ | '''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników. | ||
− | + | '''[[Terroryści]]''': Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników. | |
− | == | + | '''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników. |
− | + | ||
− | + | ==Rozwój== | |
− | + | ===Counter-Strike=== | |
+ | Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5. | ||
+ | |||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | Mapa została stworzona na nowo przez H. Grant'a i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu ''Terrorystów'' jest tylko jedno wyjście. | ||
+ | |||
+ | W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca(oznaczone w konsoli numerami 4, 3, 0) znajdują się bliżej respawn'u antyterrorystów na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych(oznaczonych numerami 1, 2, 5, 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków. | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | [[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Ów billboard]] | ||
+ | * Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów. | ||
+ | * W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy. | ||
+ | * W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawn'u ''Antyterrorystów''. W ''CS:GO'' natomiast aby uratować zakładników trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawn'u tejże frakcji. | ||
==Grafiki== | ==Grafiki== | ||
+ | ===Respawn Antyterrorystów=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Cs_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Respawn Terrorystów=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Cs_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Lokalizacja Zakładników=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Cs_backalley_host1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1 | ||
+ | Grafika:Cs_backalley_host2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5 | ||
+ | Grafika:Csgo_backalley_host6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6 | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z ''Counter-Strike''.</ref>=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Grafika:Cs_backalley_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1 | |
− | + | Grafika:Cs_backalley_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2 | |
</gallery> | </gallery> | ||
+ | ==Przypisy== | ||
+ | <references/><noinclude>[[Kategoria:Elementy strony]]</noinclude> | ||
{{CS}} | {{CS}} | ||
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |
Wersja z 21:39, 17 lis 2014
Backalley | |
250px | |
Typ | Odbicie Zakładników |
Autor (CS) |
|
Autor (CS:GO) | H. Grunt |
Backalley (cs_backalley) to oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników, występująca w grze Counter-Strike a także w Counter-Strike: Global Offensive za sprawą Operacji Vanguard. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
Spis treści |
Ogólnie
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.
Oficjalny Opis
Counter-Strike
Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy Terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
Inne Spostrzeżenia: Na mapie znajduje się czterech zakładników.
Rozwój
Counter-Strike
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla Barking Dog Studios. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
Counter-Strike: Global Offensive
Mapa została stworzona na nowo przez H. Grant'a i oficjalnie trafiła do gry za pomocą Operacji Vanguard. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.
W tej wersji mapy dwóch zakładników pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca(oznaczone w konsoli numerami 4, 3, 0) znajdują się bliżej respawn'u antyterrorystów na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych(oznaczonych numerami 1, 2, 5, 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
Ciekawostki
- Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
- W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo Barking Dog Studios, co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
- W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawn'u Antyterrorystów. W CS:GO natomiast aby uratować zakładników trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawn'u tejże frakcji.
Grafiki
Respawn Antyterrorystów
- Cs backalley ctspawn.jpg
Counter-Strike
- Csgo backalley ctspawn.jpg
Counter-Strike: Global Offensive
Respawn Terrorystów
- Cs backalley tspawn.jpg
Counter-Strike
- Csgo backalley tspawn.jpg
Counter-Strike: Global Offensive
Lokalizacja Zakładników
- Cs backalley host1.jpg
Counter-Strike, lokalizacja #1
- Cs backalley host2.jpg
Counter-Strike, lokalizacja #2
- Csgo backalley host0.jpg
CS:GO, lokalizacja #0
- Csgo backalley host1.jpg
CS:GO, lokalizacja #1
- Csgo backalley host2.jpg
CS:GO, lokalizacja #2
- Csgo backalley host3.jpg
CS:GO, lokalizacja #3
- Csgo backalley host4.jpg
CS:GO, lokalizacja #4
- Csgo backalley host5.jpg
CS:GO, lokalizacja #5
- Csgo backalley host6.jpg
CS:GO, lokalizacja #6
Strefa Ewakuacji[1]
- Cs backalley evac1.jpg
Strefa Ewakuacji #1
- Cs backalley evac2.jpg
Strefa Ewakuacji #2
Przypisy
- ↑ Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.