Witch

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Ciekawostki)
Linia 14: Linia 14:
 
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}}
 
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę sukę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL!|Zoey}}
  
'''Witch''' (znana też jako Beksa, Suka, "Ta płacząca") jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
+
'''Witch''' (znana też jako ''beksa'', ''suka'' i ''ta płacząca'') jest [[Specjalni Zarażeni|Specjalną Zarażoną]], która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje [[Ocaleni|Ocalonych]] od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.
  
 
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.  
 
Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.  
Linia 20: Linia 20:
 
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
 
Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
  
==Wygląd==
+
== Wygląd ==
 
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
 
Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.
  
 
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
 
W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w [[Left 4 Dead 2]], powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.
  
==Ciekawostki==
+
== Ciekawostki ==
*Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych jednak usunięto ten pomysł ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
+
* Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
*Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
+
* Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
*Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''' która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]''
+
* Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa '''[[Ellen McLain]]''', która jest znana z roli Administratorki w grze ''[[Team Fortress 2]]'' , '''[[GLaDOS]]''' w grze ''[[Portal]]'' lub dyspozytorki w ''[[Half-Life 2]]''
  
==Błędy==
+
== Błędy ==
*Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać.
+
* Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać.
*Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać)
+
* Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).
==Galeria==
+
 
 +
== Galeria ==
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna
 
Plik:Witch-artwork.jpg | Grafika koncepcyjna

Wersja z 13:52, 24 lip 2015

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Witch
Witch 2.PNG
Punkty życia 500 (Łatwy)

1000 (Normalny)
1000 (Zaawansowany)
1000 (Ekspert)
1000 (Versus)

Zdolności Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego
Ataki Atak pazurami

I hear me a bitch!
(Słyszę tę sukę)

Ellis

RUN LIKE HELL!

Zoey

Witch (znana też jako beksa, suka i ta płacząca) jest Specjalną Zarażoną, która, jako jedyna ze wszystkich Zarażonych nie atakuje Ocalonych od razu. Jest także jedynym niesterowalnym Zarażonym, gdyż jest według twórców "zbyt niebezpieczna". W czasie ataku obezwładnia swoją ofiarę jednym ciosem, a następnie rani aż ją zabije.

Witch jest wyjątkowo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał), tak samo jak na zbyt szybkie zbliżenie się do niej. Kiedy jest zaniepokojona, powoli wstaje sygnalizując zbliżający się atak. Jeśli w tym czasie sytuacja się uspokoi, Witch znów przyjmie pasywną pozycję.

Jej zabicie nie jest wymagane, więc lepiej przekraść się obok niż atakować. Gdy tylko Witch dowie się o obecności Ocalonych, wpada w "szał bitewny" i atakuje tego Ocalonego który poświecił jej w oczy latarką lub ją postrzelił. Witch ma dużo punktów życia i porusza się szybciej niż zdrowy Ocalony, dlatego powstrzymanie jej wymaga współpracy drużyny. Jeżeli jej atak się powiedzie i nie zostanie zabita, po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.

Spis treści

Wygląd

Witch była młodą kobietą o figurze modelki i jasnych, popielatych blond włosach sięgających ramion. Infekcja wyposażyła ją w długie, ostre i niezwykle niebezpieczne pazury. Witch ma czerwone oczy i nosi na sobie podartą na brzuchu białą koszulkę. Charakteryzuje ją głośny szloch, który dobiega od niej nieustannie, gdy jest w stanie spoczynku. Można go usłyszeć na długo, zanim Witch stanie się widoczna i skonstruować plan działania, jak sobie z nią poradzić.

W nocy, czyli przez całą pierwszą cześć Left 4 Dead, Witch siedzi pochylona na ziemi. Podczas dnia, co można zobaczyć tylko w Left 4 Dead 2, powoli porusza się na stojąco, szlochając i trzymając się za głowę.

Ciekawostki

  • Witch pierwotnie miała atakować wszystkich ocalałych, jednak usunięto ten pomysł, ponieważ gra stałaby się zbyt trudna.
  • Witch miała mieć włosy i ubranie koloru czarnego.
  • Głosu potworowi użyczyła śpiewaczka Operowa Ellen McLain, która jest znana z roli Administratorki w grze Team Fortress 2 , GLaDOS w grze Portal lub dyspozytorki w Half-Life 2

Błędy

  • Witch nawet po trafieniu w nią może dalej siedzieć i płakać.
  • Przy ataku furii może się zaklinować o dowolny fragment otoczenia jak schody lub płot (mimo iż może się po nim wspinać).

Galeria