Recoil

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(poprawy w kodzie i w tekście, kat., szablon)
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
{| class="infobox" cellpadding="4" cellspacing="0" style="border-color: #adfd2d"
+
{{MisjaCZDS infobox
|-
+
|grafika=
| colspan="2" class="naglowek tytul" style="background-color: #daddaa;" | {{{name|{{SUBPAGENAME}}}}}
+
|poprzednia=
|-
+
|nastepna=[[Lost Cause]]
{{Infobox nagłówek dodaj|{{{grafika|}}}|[[Plik:{{{grafika|}}}|250px]]|pole=style="text-align:center; font-size:x-small; background-color:#ffffff;"}}
+
|czasimiejsce='''Popołudnie,<br/>Irak'''
{{Infobox wiersz dodaj|{{{nastepna}}}|'''Następna misja'''|[[Lost Cause]]|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}}
+
|grupact=SEAL TEAM
{{Infobox wiersz dodaj|{{{czasimiejsce}}}|'''Czas i miejsce'''|Popołudnie<br/>Irak|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}}
+
|frakcjats=
{{Infobox wiersz dodaj|{{{grupact}}}|'''Przynależność gracza'''|SEAL TEAM|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}}
+
|opis=
{{Infobox wiersz dodaj||'''Frakcja terrorystyczna'''|{{{frakcjats}}}|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}}
+
|glownezad=Ewakuacja z miejsca katastrofy
{{Infobox wiersz dodaj|{{{opis}}}|'''Opis misji'''|Ewakuacja z miejsca katastrofy|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}}
+
}}
{{Infobox wiersz dodaj|{{{glownezad}}}|'''Główne zadania'''|Ewakuacja z miejsca katastrofy|kol2=style="background-color:#f8f8f8;"}}
+
|-
+
|}
+
==Recoil==
+
Jest to  pierwsza misja w [[Condition Zero Deleted Scenes]]. Znajdujemy się gdziesz w Irkaku. Jak się okazuje nasz samolot zostaje zestrzelony a my musimy się przebić do punktu ewakuacyjnego. Po drodze spotykamy snajpera który pomaga nam przebić się przez grupy oponętów a następnie udaje się do wieży, gdzie obejmuje punkt snajperski. Gdy docieramy do punktu ewakuacyjnego okazuje się iż kontakt z snajperem się urwał a my musimy po niego wrócić. Gdy wracamy z Snajperem misja kończy się sukcesem.
+
  
==Technicznie==
+
''Recoil''' to  pierwsza misja w [[Condition Zero Deleted Scenes]]. Rozgrywa się w nieokreślonym rejonie Irkaku. Dochodzi do katastrofy samolotu z graczem i trzeba przebić się do punktu ewakuacyjnego. Po drodze można spotkać snajpera pomagającego przebić się przez grupy oponentów a następnie udaje się do wieży, gdzie obejmuje punkt snajperski. Po dotarciu do punktu ewakuacyjnego okazuje się iż kontakt z snajperem się urwał i trzeba po niego wrócić. Po powrocie ze snajperem misja kończy się sukcesem.
Niestety misja ma parę problemów technicznych:
+
 
* Snajper z niewiadomych powodów potrafi się "zaciąć" odmawiając dalszej drogi za nami pomimo tego iż dalej nie ma juz żadnego oponenta.
+
==Problemy technicznie==
* Snajper zachować się tak jeżeli gdzieś na misji zostawiliśmy chociaż jednego żywego oponęta.
+
* Snajper z niewiadomych powodów potrafi się "zaciąć" odmawiając dalszej drogi, pomimo tego iż dalej nie ma już żadnego oponenta. Zdarza się tak, jeżeli gdzieś na misji został przy życiu choć jeden żywy oponent.
  
 
==Bronie i narzędzia gracza==
 
==Bronie i narzędzia gracza==
Linia 52: Linia 47:
 
| style="text-align:center"|''(dwukrotne użycie)''
 
| style="text-align:center"|''(dwukrotne użycie)''
 
|}
 
|}
 +
 
==Grafiki==
 
==Grafiki==
[[Plik:Katastrofa1.png|200px|thumb|left|Miejsce Katastrofy]]
+
<gallery>
[[Plik:SNajper.jpg|200px|thumb|left|Snajper]]
+
Plik:Katastrofa1.png|Miejsce Katastrofy
[[Plik:Screen Recoil.jpg|200px|thumb|left|Screen z gry]]
+
Plik:SNajper.jpg|Snajper
[[Plik:Recoil2.jpg|200px|thumb|left|Kolejny Screen]]
+
Plik:Screen Recoil.jpg|Screen z gry
 +
Plik:Recoil2.jpg
 +
</gallery>
 +
 
 +
{{CS}}
 +
 
 +
[[Kategoria: Misje w Deleted Scenes]]

Wersja z 16:35, 10 kwi 2012

Recoil
Następna misja Lost Cause
Czas i miejsce Popołudnie,
Irak
Przynależność gracza SEAL TEAM
Główne zadania Ewakuacja z miejsca katastrofy

Recoil' to pierwsza misja w Condition Zero Deleted Scenes. Rozgrywa się w nieokreślonym rejonie Irkaku. Dochodzi do katastrofy samolotu z graczem i trzeba przebić się do punktu ewakuacyjnego. Po drodze można spotkać snajpera pomagającego przebić się przez grupy oponentów a następnie udaje się do wieży, gdzie obejmuje punkt snajperski. Po dotarciu do punktu ewakuacyjnego okazuje się iż kontakt z snajperem się urwał i trzeba po niego wrócić. Po powrocie ze snajperem misja kończy się sukcesem.

Problemy technicznie

  • Snajper z niewiadomych powodów potrafi się "zaciąć" odmawiając dalszej drogi, pomimo tego iż dalej nie ma już żadnego oponenta. Zdarza się tak, jeżeli gdzieś na misji został przy życiu choć jeden żywy oponent.

Bronie i narzędzia gracza

Zdjęcie Nazwa Amun. w mag. / amun. ogółem
M4a1hud cz.png M4A1 30 / 30 5.56x45mm
Wuspds.png USP 12 / 12 .45 ACP
100px M60 100/ 100 7.62mm
W rcbomb.png Bomba zdalna
W kevlar ds.png Kamizelka kevlarowa
Wall medkit full.jpg Apteczka (dwukrotne użycie)

Grafiki