SG 553
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
SG 553 | |
250px | |
Cena | $3000 |
Pochodzenie | Szwajcaria |
Używane przez | Terroryści |
Właściwości | |
Magazynek | 30 |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | |
Szybko- strzelność |
666 strz./min. |
Czas przeładowania | 3 sekundy |
Ten artykuł dotyczy broni z CS:GO. Zobacz też: artykuł o jego poprzedniku
Dostępny wyłącznie dla terrorystów SG553 z lunetą to alternatywa dla AK-47 dzięki możliwości efektywnego rażenia na dalekim zasięgu.
Opis z ekwipunku
SG 553 to szwajcarski karabinek automatyczny debiutujący w Counter-Strike: Global Offensive.
Spis treści |
Ogólnie
SG 553 zastępuje Kriega 552 z poprzednich gier. W przeciwieństwie do niego zadaje większe obrażenia (potrafi w pełni spenetrować pancerz), ale ma większy odrzut i niższą szybkostrzelność. W późniejszych aktualizacjach jego szybkostrzelność wzrosła, a odrzut zmalał.
Właściwości
Hitbox | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 120 | 120 |
Klatka pier., ramię | 30 | 30 |
Brzuch | 37 | 37 |
Noga | 22 | 22 |
|
SG 553 to karabinek o średniej masie. Podczas jego noszenia, szybkość ruchu gracza wynosi 210 jedn./sek. (domyślna szybkość to 250), co oznacza średni spadek prędkości (ok. 20%).
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
Taktyki
- Używaj celownika do rozprawiania się z przeciwnikami na długi dystans. Sprawdzaj także, czy nikt się do ciebie w międzyczasie nie podkrada.
- Przy strzelaniu długimi seriami bardzo mocno cierpi celność. Przy takim strzelaniu celność jest niska, porównywalna z Negevem. Strzelaj krótką serią gdyż broń wtedy mocno nie kopie w górę.
- Wykorzystuj możliwość użycia zamontowanej optyki i celuj w głowy przeciwników.
- Jeśli przeciwnik podejdzie za blisko, strzelaj z normalnego trybu celowania i obniż nieco linię celowania, gdyż podobnie jak AK broń dość mocno znosi do góry.
Kontrtaktyki
- Trzymaj się z dala od użytkowników tej broni. Spróbuj wziąć ich z zaskoczenia.
- Mało doświadczeni adwersarze mogą nie wykorzystać efektywnie tej broni. Spróbuj zdjąć użytkowników tego karabinu, używając broni o wyższej szybkostrzelności od niego.
- Użyj broni, która ma lepszą celność lub wyższą szybkostrzelność.
- Jeśli jesteś w posiadaniu snajperki, powinieneś wyeliminować użytkowików tego karabinu bez żadnych kłopotów.
- Rzucanie w ich kierunku granatów błyskowych może zwięszyć szansę na przeżycie.
Osiągnięcia
Counter-Strike: Global Offensive
Dot. broni
Obrazek | Nazwa | Opis |
---|---|---|
SG 553 Expert | Zabij 100 przeciwników przy użyciu SG 553 |
Ciekawostki
- W plikach gry broń określana jest jako "sg556", a nie jako "sg553". Wynika to z pomyłki popełnionej we wczesnych stadiach produkcji gry, ale broń wymodelowano na podstawie SG556, gdyż posiada dłuższe łoże (SG 553 ma krótsze) i kolbę o regulowanej długości. Ale w prawdziwym życiu SG556 jest karabinkiem tylko samopowtarzalnym, a SG553 może strzelać serią, podobnie jak w grze.
- Przed updatem z 26 czerwca 2013, szybkostrzelność broni przy używaniu celownika spadała.
- Dźwięk strzału SG 553 został przeniesiony ze starego Kriega 552.
- Update z 12 lutego 2014 roku zmienił wygląd przybliżania broni. Nowy wygląd przypomina teraz funkcję korzystania z przyrządów celowniczych, obecną w większości współczesnych strzelanek pierwszoosobowych.
- W tej samej aktualizacji uległ małej zmianie także wygląd broni. Wcześniej przednia muszka była rozłożona, po aktualizacji jest złożona, gdyż prawdopodobnie przeszkadzałaby w celowaniu po wejściu w omawiany tryb przybliżania. Zmiany te tyczą się tylko viewmodelu broni, gdyż w worldmodelu muszka dalej jest rozłożona.
- Mimo, że na broni jest zamontowany celownik optyczny ACOG, to działa on jak kolimator. Kolor siatki celowniczej zależy od koloru celownika ogólnego.
- To jedyna broń, która potrafi w pełni spenetrować pancerz.
- SG 553 i jego poprzednik Krieg 552 są karabinami z rodziny SG 550. SG 553 to zmodernizowana wersja SG 552, która cechuje się nieco większą uniwersalnością - można na niej zamontować więcej akcesoriów.
Galeria
- SG 556 (PRE-ALPHA).png
SG 553 trzymany przez gracza (Pre-Alfa)
- Sgg 56 new.png
SG 553 trzymany przez gracza (wersja z update'a z 25 lutego 2012)
- Sg 2.png
Przeładowywanie
- Sg 1.png
Zoom