Kostka towarzysząca
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (drobne redakcyjne) |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
W Portal 2 [[GLaDOS]] męczy [[Chell]] kilkukrotnie niszcząc kostkę towarzyszącą w 7 komorze testowej. W tym momencie GLaDOS twierdzi również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczki]]. | W Portal 2 [[GLaDOS]] męczy [[Chell]] kilkukrotnie niszcząc kostkę towarzyszącą w 7 komorze testowej. W tym momencie GLaDOS twierdzi również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczki]]. | ||
+ | |||
+ | Ciekawostki: | ||
+ | -W pierwszej części portala ukończenie jednej z komór testowych wymagało zniszczenia kostki towarzyszącej, co budziło u wielu graczy silne emocje. | ||
+ | -Główny bohater komiksu Ratman rozmawia z swoją kostką towarzyszącą. Jest to spowodowane jego chorobą. | ||
+ | |||
{{Technologie}} | {{Technologie}} |
Wersja z 13:06, 11 sie 2011
Kostka towarzysząca | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | obciążnik, element badań |
Używane przez | Chell Atlas i P-body Doug Rattmann |
Informacje Techniczne | |
Projektant | Erik Wolpaw Kim Swift Scott Klintworth |
Byt | prop_companion_cube |
Kostka towarzysząca (ang. Weighted Companion Cube ) działa zupełnie tak samo, jak Obciążeniowa kostka magazynująca lecz zamiast logo Aperture Science ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej.
W Portal 2 GLaDOS męczy Chell kilkukrotnie niszcząc kostkę towarzyszącą w 7 komorze testowej. W tym momencie GLaDOS twierdzi również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak wieżyczki.
Ciekawostki: -W pierwszej części portala ukończenie jednej z komór testowych wymagało zniszczenia kostki towarzyszącej, co budziło u wielu graczy silne emocje. -Główny bohater komiksu Ratman rozmawia z swoją kostką towarzyszącą. Jest to spowodowane jego chorobą.