Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
{{Technologia infobox | {{Technologia infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika=Edgeless_Safety_Cube_blue.jpg |
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=obciążnik | |typ=obciążnik | ||
− | |uzycie=[[Chell]]<br />[[ | + | |uzycie=[[Chell]]<br />[[Atlas i P-body]] |
|bronie= | |bronie= | ||
|projektant= | |projektant= | ||
− | |byt=}} | + | |byt=b.d.}} |
− | ''' | + | |
+ | '''Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa''' (ang. ''Edgeless Safety Cube'') jest jednym z elementów badań przeprowadzanych w [[Aperture Science Enrichment Center]] w grze [[Portal 2]]. | ||
==Działanie== | ==Działanie== | ||
− | Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak [[ | + | Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca|Obciążeniowe kostki magazynujące]], tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają [[Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa|specjalnego gniazda]], a nie przycisku. |
+ | |||
+ | ==Portal== | ||
+ | W pierwszej części [[Portal|gry]] w zaawansowanej siedemnastej komorze kostka towarzysząca jest w kształcie kuli. Możliwe że to stąd wziął się pomysł na kostkę bezkrawędziową. | ||
− | |||
− | |||
{{Technologie}} | {{Technologie}} | ||
Linia 21: | Linia 23: | ||
[[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | [[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | ||
− | [[overwiki: | + | [[overwiki:Edgeless Safety Cube]] |
Aktualna wersja na dzień 07:53, 22 sie 2013
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | obciążnik |
Używane przez | Chell Atlas i P-body |
Informacje Techniczne | |
Byt | b.d. |
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa (ang. Edgeless Safety Cube) jest jednym z elementów badań przeprowadzanych w Aperture Science Enrichment Center w grze Portal 2.
[edytuj] Działanie
Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak Obciążeniowe kostki magazynujące, tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają specjalnego gniazda, a nie przycisku.
[edytuj] Portal
W pierwszej części gry w zaawansowanej siedemnastej komorze kostka towarzysząca jest w kształcie kuli. Możliwe że to stąd wziął się pomysł na kostkę bezkrawędziową.
Technologie z uniwersum Half-Life'a