Kula energii
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Zastosowanie) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
Kula, mimo otoczki jest bardzo niestabilna, jeśli znajduje się poza specjalnym pojemnikiem pocisków alternatywnych do [[AR2]] lub też aparaturą [[Kombinat|Kombinatu]], które utrzymują je w statycznym polu. Kula poza takim układem znajduje się w nieustannym ruchu, z dużą prędkością odbija się od każdych powierzchni, napotykając na cel o strukturze biologicznej (człowiek), pochodnej ([[synth]])lub cybernetycznej ([[ACP]]) przekazuje mu część swojej energii, najczęściej doprowadzając do jego przeciążenia i zniszczenia (maszyny), lub wyparowania (organizmy żywe). Podczas przebiegu osłabiania się otoczki układ wydaje charakterystyczny, liniowy dźwięk, który wzrasta wraz z końcem działalności otoczki ochronnej. | Kula, mimo otoczki jest bardzo niestabilna, jeśli znajduje się poza specjalnym pojemnikiem pocisków alternatywnych do [[AR2]] lub też aparaturą [[Kombinat|Kombinatu]], które utrzymują je w statycznym polu. Kula poza takim układem znajduje się w nieustannym ruchu, z dużą prędkością odbija się od każdych powierzchni, napotykając na cel o strukturze biologicznej (człowiek), pochodnej ([[synth]])lub cybernetycznej ([[ACP]]) przekazuje mu część swojej energii, najczęściej doprowadzając do jego przeciążenia i zniszczenia (maszyny), lub wyparowania (organizmy żywe). Podczas przebiegu osłabiania się otoczki układ wydaje charakterystyczny, liniowy dźwięk, który wzrasta wraz z końcem działalności otoczki ochronnej. | ||
==Zastosowanie== | ==Zastosowanie== | ||
− | Kula energii ma szerokie zastosowanie w | + | Kula energii ma szerokie zastosowanie w technologii Kombinatu, umieszczona w aparaturze może zasilać jej podzespoły (bramy, pola siłowe, systemy obronne takie jak te znajdujące się w [[Overwatch Nexus ]]) ale jej niestabilna natura czyni z niej niszczycielską broń, którą można, po przeszkoleniu, niszczyć umocnienia,lekkie pojazdy lub grupy przeciwników. Zastosowano ją w karabinie pulsacyjnym [[AR2]], która jest dostępna tylko i wyłącznie najlepszym [[Overwatch Elite|elitarnym jednostkom szturmowym kombinatu]], z uwagi na możliwość przechwycenia jej i wykorzystania przez przeciwnika. Przeciwnik nie mający specjalnej ochrony typu naładowany pancerz [[HEV]],trafiony kulą energii zostaje spopielony. |
+ | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> |
Wersja z 23:32, 8 gru 2009
Kula energii lub Kula energetyczna (ang. energy orb)- Kula składająca się ze zmasowanej, czystej energii, która skupiona jest za pomocą swoistego pola, lub otoczki, która ogranicza wydostawanie się ładunku poza układ. Szeroko stosowana w technologii Kombinatu.
Spis treści |
Wygląd
Energy orb jest rozmiarów ludzkiej głowy, otoczka posiada blado-fioletowy kolor, podczas gdy jądro jest białoróżowe, wokół jądra poruszają się zielonkawe i żółte wyładowania.
Zachowanie
Kula, mimo otoczki jest bardzo niestabilna, jeśli znajduje się poza specjalnym pojemnikiem pocisków alternatywnych do AR2 lub też aparaturą Kombinatu, które utrzymują je w statycznym polu. Kula poza takim układem znajduje się w nieustannym ruchu, z dużą prędkością odbija się od każdych powierzchni, napotykając na cel o strukturze biologicznej (człowiek), pochodnej (synth)lub cybernetycznej (ACP) przekazuje mu część swojej energii, najczęściej doprowadzając do jego przeciążenia i zniszczenia (maszyny), lub wyparowania (organizmy żywe). Podczas przebiegu osłabiania się otoczki układ wydaje charakterystyczny, liniowy dźwięk, który wzrasta wraz z końcem działalności otoczki ochronnej.
Zastosowanie
Kula energii ma szerokie zastosowanie w technologii Kombinatu, umieszczona w aparaturze może zasilać jej podzespoły (bramy, pola siłowe, systemy obronne takie jak te znajdujące się w Overwatch Nexus ) ale jej niestabilna natura czyni z niej niszczycielską broń, którą można, po przeszkoleniu, niszczyć umocnienia,lekkie pojazdy lub grupy przeciwników. Zastosowano ją w karabinie pulsacyjnym AR2, która jest dostępna tylko i wyłącznie najlepszym elitarnym jednostkom szturmowym kombinatu, z uwagi na możliwość przechwycenia jej i wykorzystania przez przeciwnika. Przeciwnik nie mający specjalnej ochrony typu naładowany pancerz HEV,trafiony kulą energii zostaje spopielony.
Galeria
Suppressor w Overwatch Nexus jest zasilane trzema kulami energii.
We wnętrzu Cytadeli znajduje się wiele linii operujących kulistą energią.