M2A3 Bradley
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(nowy artykuł, tym razem o transporterze opancerzonym używanym przez H.E.C.U.) |
m |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
==Taktyka== | ==Taktyka== | ||
− | [[Grafika:m2a3_tension.jpg|200px|thumb|left|Bradley wyposażony w wyrzutnię rakiet w | + | [[Grafika:m2a3_tension.jpg|200px|thumb|left|Bradley wyposażony w wyrzutnię rakiet w Centrum pojazdów służbowych w Half-Life]] |
* Bradleya można zniszczyć tylko materiałami wybuchowymi, granatnikiem zamontowanym w [[MP5 (HL)|MP5]] i ciężką bronią np. [[RPG]] czy [[Tau Cannon|działkiem Tau]]. Broń mniejszego kalibru zdecydowanie odpada, gdyż pojazd jest na nie całkowicie odporny. | * Bradleya można zniszczyć tylko materiałami wybuchowymi, granatnikiem zamontowanym w [[MP5 (HL)|MP5]] i ciężką bronią np. [[RPG]] czy [[Tau Cannon|działkiem Tau]]. Broń mniejszego kalibru zdecydowanie odpada, gdyż pojazd jest na nie całkowicie odporny. | ||
* W grach można znaleźć dwa warianty Bradleya: pierwszy uzbrojony w działko kalibru 25mm, drugi w wyrzutnię TOW. Najłatwiej jest zniszczyć wersję wyposażoną w wyrzutnię rakiet, gdyż rakiety można łatwo unikać, a nawet nakierowywać je na pojazd przy pomocy lasera zamontowanego w RPG. Wersja wyposażona w działko jest już dużo trudniejsza do zniszczenia. Nie tylko z powodu szybkostrzelności, ale też niewidzialności pocisków, przez co trudniej je uniknąć. | * W grach można znaleźć dwa warianty Bradleya: pierwszy uzbrojony w działko kalibru 25mm, drugi w wyrzutnię TOW. Najłatwiej jest zniszczyć wersję wyposażoną w wyrzutnię rakiet, gdyż rakiety można łatwo unikać, a nawet nakierowywać je na pojazd przy pomocy lasera zamontowanego w RPG. Wersja wyposażona w działko jest już dużo trudniejsza do zniszczenia. Nie tylko z powodu szybkostrzelności, ale też niewidzialności pocisków, przez co trudniej je uniknąć. | ||
Linia 33: | Linia 33: | ||
Grafika:m2a3_rocket_launcher.jpg|Wariant z wyrzutnią rakiet | Grafika:m2a3_rocket_launcher.jpg|Wariant z wyrzutnią rakiet | ||
Grafika:m2a3_Decay.jpg|Model z Half-Life: Decay | Grafika:m2a3_Decay.jpg|Model z Half-Life: Decay | ||
− | Grafika:Surface_Tension4.jpg|Zniszczony wariant z wyrzutnią rakiet w | + | Grafika:Surface_Tension4.jpg|Zniszczony wariant z wyrzutnią rakiet w Centrum pojazdów służbowych |
Grafika:m2a3_wreck.jpg|Zniszczony Bradley w Half-Life: Opposing Force | Grafika:m2a3_wreck.jpg|Zniszczony Bradley w Half-Life: Opposing Force | ||
</gallery> | </gallery> |
Wersja z 10:34, 13 lip 2011
M2A3 Bradley | |
Okres występowania | Incydent w Black Mesa |
Przynależność | H.E.C.U. |
Bronie | działko 25mm lub wyrzutnia rakiet TOW |
Informacje techniczne | |
Byt |
|
M2A3 Bradley - transporter opancerzony będący na wyposażeniu wojsk USA. Jest używany przez H.E.C.U. podczas incydentu w Black Mesa do przewożenia oddziałów lub do ciężkiego wsparcia ogniowego.
Taktyka
- Bradleya można zniszczyć tylko materiałami wybuchowymi, granatnikiem zamontowanym w MP5 i ciężką bronią np. RPG czy działkiem Tau. Broń mniejszego kalibru zdecydowanie odpada, gdyż pojazd jest na nie całkowicie odporny.
- W grach można znaleźć dwa warianty Bradleya: pierwszy uzbrojony w działko kalibru 25mm, drugi w wyrzutnię TOW. Najłatwiej jest zniszczyć wersję wyposażoną w wyrzutnię rakiet, gdyż rakiety można łatwo unikać, a nawet nakierowywać je na pojazd przy pomocy lasera zamontowanego w RPG. Wersja wyposażona w działko jest już dużo trudniejsza do zniszczenia. Nie tylko z powodu szybkostrzelności, ale też niewidzialności pocisków, przez co trudniej je uniknąć.
- Kiedy gracz znajduje się na dachu pojazdu, może go zniszczyć przy pomocy łomu.
- W przeciwieństwie do czołgu M1A1 Abrams działo Bradleya może się obracać o 360 stopni, przez co trudno zaflankować pojazd od tyłu.
- Tak jak wyżej wspomniano, Bradleya da się zniszczyć jego własnymi rakietami. Wystarczy włączyć w RPG laser i nakierować go na pojazd.
Za kulisami
- Według fragmentu opisu poziomu Weather Control w książce Raising the Bar M2A3 Bradley miał być używany przez wyciętą jednostkę Kombinatu zwaną Conscripts.
- Nieużyte zielone tekstury Bradleya można znaleźć w plikach Half-Life.
- Pomimo, że można znaleźć w plikach Decaya model Bradleya (bradley.dol), to nie występuje on w grze. Posiada jedynie animacje otwierania tylnych drzwi (występująca w Topside Motorpool w Half-Life) i ruchu oraz celowania zamontowanych wieżyczek. Tekstury wnętrza są niedokończone i identycznie jest tak we wszystkich innych wersjach Bradleya.
Galeria
Technologie z uniwersum Half-Life'a
Ta strona zawiera treści z Combine OverWiki. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą M2A3 Bradley. Lista autorów jest dostępna w Bradley&action=history historii strony. Tekst z Combine OverWiki jest udostępniony na licencji Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.