Kostka towarzysząca
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
(rv: zbyt daleko posunięte wnioski, zresztą odkąd zmielone lub zgniecione zwłoki mają głos? ;>) |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=obciążnik,<br />element badań | |typ=obciążnik,<br />element badań | ||
− | |uzycie= [[Chell]]<br />[[Atlas i P-body]] | + | |uzycie= [[Chell]]<br />[[Atlas i P-body]] <br /> [[Doug Rattmann]] |
|bronie= | |bronie= | ||
− | |projektant= | + | |projektant=Erik Wolpaw <br /> Kim Swift <br /> Scott Klintworth |
− | |byt= | + | |byt=prop_companion_cube }} |
− | + | ||
− | + | '''Kostka towarzysząca''' (ang. ''Weighted Companion Cube '') działa zupełnie tak samo, jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca]] lecz zamiast logo [[Aperture Science]] ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej. | |
+ | |||
+ | ==Występowanie== | ||
+ | ===[[Portal]]=== | ||
+ | Kostka towarzysząca pojawia się tylko w komorze testowej 17, gdzie jest jedyną dostępną kostką. Towarzyszy graczowi przez cały test, ale przed przejściem przez ostatnie drzwi trzeba dokonać na niej "eutanazji", czyli wrzucić do szybu spalarni, co budziło u wielu graczy silne emocje. | ||
+ | |||
+ | ===[[Portal 2]]=== | ||
+ | Kostka towarzysząca pojawia się w komorze testowej nr 7, gdzie [[GLaDOS]] męczy [[Chell]] kilkukrotnie niszcząc to urządzenie. SI stwierdza również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczki]]. | ||
+ | |||
+ | ===[[Portal 2: Lab Rat]]=== | ||
+ | Główny bohater komiksu rozmawia ze swoją kostką towarzyszącą, a nawet prowadzi z nią rozbudowane dialogi. Jest to spowodowane jego schizofrenią. | ||
Linia 17: | Linia 26: | ||
[[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | [[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | ||
+ | |||
+ | [[overwiki:Weighted Companion Cube]] |
Aktualna wersja na dzień 14:46, 10 mar 2016
Kostka towarzysząca | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | obciążnik, element badań |
Używane przez | Chell Atlas i P-body Doug Rattmann |
Informacje Techniczne | |
Projektant | Erik Wolpaw Kim Swift Scott Klintworth |
Byt | prop_companion_cube |
Kostka towarzysząca (ang. Weighted Companion Cube ) działa zupełnie tak samo, jak Obciążeniowa kostka magazynująca lecz zamiast logo Aperture Science ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej.
Spis treści |
[edytuj] Występowanie
[edytuj] Portal
Kostka towarzysząca pojawia się tylko w komorze testowej 17, gdzie jest jedyną dostępną kostką. Towarzyszy graczowi przez cały test, ale przed przejściem przez ostatnie drzwi trzeba dokonać na niej "eutanazji", czyli wrzucić do szybu spalarni, co budziło u wielu graczy silne emocje.
[edytuj] Portal 2
Kostka towarzysząca pojawia się w komorze testowej nr 7, gdzie GLaDOS męczy Chell kilkukrotnie niszcząc to urządzenie. SI stwierdza również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak wieżyczki.
[edytuj] Portal 2: Lab Rat
Główny bohater komiksu rozmawia ze swoją kostką towarzyszącą, a nawet prowadzi z nią rozbudowane dialogi. Jest to spowodowane jego schizofrenią.