Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (link) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=obciążnik | |typ=obciążnik | ||
− | |uzycie=[[Chell]]<br />[[ | + | |uzycie=[[Chell]]<br />[[Atlas i P-body]] |
|bronie= | |bronie= | ||
|projektant= | |projektant= | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
==Działanie== | ==Działanie== | ||
Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca|Obciążeniowe kostki magazynujące]], tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają [[Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa|specjalnego gniazda]], a nie przycisku. | Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca|Obciążeniowe kostki magazynujące]], tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają [[Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa|specjalnego gniazda]], a nie przycisku. | ||
+ | |||
+ | ==Portal== | ||
+ | W pierwszej części [[Portal|gry]] w zaawansowanej siedemnastej komorze kostka towarzysząca jest w kształcie kuli. Możliwe że to stąd wziął się pomysł na kostkę bezkrawędziową. | ||
+ | |||
{{Technologie}} | {{Technologie}} |
Aktualna wersja na dzień 07:53, 22 sie 2013
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | obciążnik |
Używane przez | Chell Atlas i P-body |
Informacje Techniczne | |
Byt | b.d. |
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa (ang. Edgeless Safety Cube) jest jednym z elementów badań przeprowadzanych w Aperture Science Enrichment Center w grze Portal 2.
[edytuj] Działanie
Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak Obciążeniowe kostki magazynujące, tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają specjalnego gniazda, a nie przycisku.
[edytuj] Portal
W pierwszej części gry w zaawansowanej siedemnastej komorze kostka towarzysząca jest w kształcie kuli. Możliwe że to stąd wziął się pomysł na kostkę bezkrawędziową.
Technologie z uniwersum Half-Life'a