Promień termicznego zniechęcenia
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Opis lasera.) |
(→Ciekawostki) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Promień termicznego zniechęcenia pojawia się w grze Portal 2. | + | <ikony>p2|aperture</ikony> |
+ | {{Stub}} | ||
+ | '''Promień termicznego zniechęcenia''' to element testów przeprowadzanych w [[Aperture Science Enrichment Center]], który pojawia się po raz pierwszy w grze [[Portal 2]]. Testy z jego udziałem opierają się na skierowaniu promienia do określonego odbiornika, za pomocą portali, lub [[Obciążeniowa kostka osiowa|Obciążeniowej kostki osiowej]]. Występują też zadania, w których trzeba odpowiednio przerwać promień biegnący do gniazda. Ponadto laser ten niszczy wieżyczki obronne, poprzez ich spalenie i wybuch. Może on zabić gracza i [[Atlas i P-body|roboty z trybu co-op]]. | ||
− | Jego budowę można zobaczyć na pewnym ekranie w komorze | + | ==Ciekawostki== |
+ | *W realnym świecie nie jest możliwe stworzenie widocznego lasera, bez zamglenia lub bardzo dużej mocy (P) samego urządzenia. | ||
+ | *W pewnej komorze testowej 18 ([[Niespodzianka|rozdział 4]]) znajduje się wieżyczka schowana za kratką. Za pomocą promienia można ją zniszczyć, zaś wybuch wyważy kratę. W pomieszczeniu za kratą widać grające wieżyczki. Głębiej widać kolejne ukryte pomieszczenie [[Ratman]]a. | ||
+ | *Jego budowę można zobaczyć na pewnym ekranie w komorze windy transportującej. | ||
− | + | {{Technologie}} | |
− | + | [[Kategoria: Technologia Aperture Science]] | |
+ | |||
+ | [[overwiki:Thermal Discouragement Beam]] |
Aktualna wersja na dzień 17:50, 10 wrz 2014
Promień termicznego zniechęcenia to element testów przeprowadzanych w Aperture Science Enrichment Center, który pojawia się po raz pierwszy w grze Portal 2. Testy z jego udziałem opierają się na skierowaniu promienia do określonego odbiornika, za pomocą portali, lub Obciążeniowej kostki osiowej. Występują też zadania, w których trzeba odpowiednio przerwać promień biegnący do gniazda. Ponadto laser ten niszczy wieżyczki obronne, poprzez ich spalenie i wybuch. Może on zabić gracza i roboty z trybu co-op.
[edytuj] Ciekawostki
- W realnym świecie nie jest możliwe stworzenie widocznego lasera, bez zamglenia lub bardzo dużej mocy (P) samego urządzenia.
- W pewnej komorze testowej 18 (rozdział 4) znajduje się wieżyczka schowana za kratką. Za pomocą promienia można ją zniszczyć, zaś wybuch wyważy kratę. W pomieszczeniu za kratą widać grające wieżyczki. Głębiej widać kolejne ukryte pomieszczenie Ratmana.
- Jego budowę można zobaczyć na pewnym ekranie w komorze windy transportującej.
Technologie z uniwersum Half-Life'a