Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (link) |
(zmienione Blue-) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=obciążnik | |typ=obciążnik | ||
− | |uzycie=[[Chell]]<br />[[ | + | |uzycie=[[Chell]]<br />[[Atlas i P-body]] |
|bronie= | |bronie= | ||
|projektant= | |projektant= |
Wersja z 14:16, 18 sie 2011
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | obciążnik |
Używane przez | Chell Atlas i P-body |
Informacje Techniczne | |
Byt | b.d. |
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa (ang. Edgeless Safety Cube) jest jednym z elementów badań przeprowadzanych w Aperture Science Enrichment Center w grze Portal 2.
Działanie
Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak Obciążeniowe kostki magazynujące, tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają specjalnego gniazda, a nie przycisku.
Technologie z uniwersum Half-Life'a