Żel repulsyjny
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(utworzenie nowego artykułu) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | Żel Repulsyjny (ang. Repulsion gel)- Jeden z nowych elementów testowych w grze [[Portal 2]], jest to galaretowata ciecz koloru niebieskiego. Żel, gdy na niego skoczysz odpycha cię kilka metrów w górę. Wysokość skoku zwiększa się jeśli skaczę się z wyższego punktu. Ciecz spotykamy po raz pierwszy w rozdziale 6 [[Upadek|"Upadek"]]. Jest to pierwszy napotkany w grze żel i jednocześnie jedyny testowany w kompleksie [[Aperture Science Innovators]]. | + | <ikony>p2|aperture</ikony> |
| + | {{Stub}} | ||
| + | {{Spoiler}} | ||
| + | {{Technologia infobox | ||
| + | |grafika= | ||
| + | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
| + | |typ=żel, element badań | ||
| + | |uzycie=[[Chell]]<br />[[Atlas i P-body]] | ||
| + | |bronie= | ||
| + | |projektant=Pongthep Charnchaichujit (oryginalny projekt) | ||
| + | |byt=}} | ||
| + | |||
| + | '''Żel Repulsyjny''' (ang. '''Repulsion gel''')- Jeden z nowych elementów testowych w grze [[Portal 2]], jest to galaretowata ciecz koloru niebieskiego. Żel, gdy na niego skoczysz odpycha cię kilka metrów w górę. Wysokość skoku zwiększa się jeśli skaczę się z wyższego punktu. Ciecz spotykamy po raz pierwszy w rozdziale 6 [[Upadek|"Upadek"]]. Jest to pierwszy napotkany w grze żel i jednocześnie jedyny testowany w kompleksie [[Aperture Science Innovators]]. | ||
| + | |||
| + | {{Technologie}} | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | ||
| + | |||
| + | [[overwiki:Repulsion Gel]] | ||
Wersja z 14:29, 10 sie 2011
| Żel repulsyjny | |
| Przynależność | Aperture Science |
| Typ | żel, element badań |
| Używane przez | Chell Atlas i P-body |
| Informacje Techniczne | |
| Projektant | Pongthep Charnchaichujit (oryginalny projekt) |
Żel Repulsyjny (ang. Repulsion gel)- Jeden z nowych elementów testowych w grze Portal 2, jest to galaretowata ciecz koloru niebieskiego. Żel, gdy na niego skoczysz odpycha cię kilka metrów w górę. Wysokość skoku zwiększa się jeśli skaczę się z wyższego punktu. Ciecz spotykamy po raz pierwszy w rozdziale 6 "Upadek". Jest to pierwszy napotkany w grze żel i jednocześnie jedyny testowany w kompleksie Aperture Science Innovators.
Technologie z uniwersum Half-Life'a

