Razor Train
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(nie stosujemy nagłówków pierwszego stopnia) |
|||
Linia 18: | Linia 18: | ||
{{Technologie}} | {{Technologie}} | ||
− | + | {{Overwiki|nazwa=Razor Train|adres=http://half-life.wikia.com/wiki/Razor_Train}} | |
[[Kategoria:Technologia Kombinatu]] | [[Kategoria:Technologia Kombinatu]] | ||
[[Kategoria:Transport]] | [[Kategoria:Transport]] |
Wersja z 11:35, 26 gru 2009
Razor Train | |
Przynależność | Kombinat |
Typ | Pociąg |
Uzbrojenie | N/A |
Informacje techniczne | |
Projektant | Viktor Antonov |
Byt | N/A |
Razor Train to pojazd stworzony technologią Kombinatu przystosowany do poruszania się po torach kolejowych. Wykorzystywany jest do przewożenia ładunków, więźniów oraz jednostek wojskowych.
Ogólnie
Jak wiele z wytworów technologii Kombinatu, Razor Train jest wielki i imponujący. Specjalnie przystosowany do poruszania się po torach wykonanych przez człowieka. Używany do przewozu tajnych ładunków, więźniów i stalkerów. Jedną z jego ważniejszych funkcji w Half-Life 2 jest przewóz ludzi do Nova Prospect oraz gotowych stalkerów i Overwatch Soldiers do Cytadeli.
Razor Train przypomina współczesna lokomotywę "hood unit". Być może jeden z najbardziej niepokojących aspektów tego pociągu jest dźwięk jego sygnału, który bardziej przypomina ryk rannego zwierzęcia, niż sygnał zwykłego pociągu. W Trzecim, siódmym, dziewiątym i dziesiątym rozdziale Half-Life 2 możemy usłyszeć ten dźwięk.
Pociąg porusza się niezwykle szybko i wydaje się być obojętny na znajdujące się na jego drodze obiekty. Samochody, ludzie, a nawet przyjazne jednostki Kombinatu. Oznacza to, że pojazd jest całkowicie zautomatyzowany. Jednak wszystkie lokomotywy mają coś na wzór kabiny maszynisty, więc być może posiadają jakąś załogę. Razor Train nie posiadają żadnego uzbrojenia.
Ta strona zawiera treści z Combine OverWiki. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą Razor Train. Lista autorów jest dostępna w Train&action=history historii strony. Tekst z Combine OverWiki jest udostępniony na licencji Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.