Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Obciążeniowa Kula Magazynująca przeniesiono do Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa: oficjalne tłumaczenie) |
m (nowe tłumaczenie nazwy, grafika) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
{{Technologia infobox | {{Technologia infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika=Edgeless_Safety_Cube_blue.jpg |
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=obciążnik | |typ=obciążnik | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|byt=b.d.}} | |byt=b.d.}} | ||
− | ''' | + | '''Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa''' (ang. ''Edgeless Safety Cube'') jest jednym z elementów badań przeprowadzanych w [[Aperture Laboratories|Laboratorium Aperture Science]] w grze [[Portal 2]]. |
==Działanie== | ==Działanie== | ||
− | Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak [[Obciążeniowa | + | Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca|Obciążeniowe kostki magazynujące]], tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają [[Gniazdo bezkrawędziowej kostki bezpieczeństwa|specjalnego gniazda]], a nie przycisku. |
{{Technologie}} | {{Technologie}} | ||
Linia 19: | Linia 19: | ||
[[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | [[Kategoria:Technologia Aperture Science]] | ||
− | [[overwiki: | + | [[overwiki:Edgeless Safety Cube]] |
Wersja z 12:05, 15 cze 2011
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | obciążnik |
Używane przez | Chell Blue i Orange |
Informacje Techniczne | |
Byt | b.d. |
Bezkrawędziowa kostka bezpieczeństwa (ang. Edgeless Safety Cube) jest jednym z elementów badań przeprowadzanych w Laboratorium Aperture Science w grze Portal 2.
Działanie
Kule Obciążeniowe działają w sposób identyczny jak Obciążeniowe kostki magazynujące, tj. po umieszczeniu w wyznaczonym miejscu otwierają drzwi bądź aktywują platformy. Jednak w przeciwieństwie do Kostek wymagają specjalnego gniazda, a nie przycisku.
Technologie z uniwersum Half-Life'a