Wieżyczka Kombinatu
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (grafika, interwiki) |
(→Sposoby walki) |
||
Linia 21: | Linia 21: | ||
Bardzo trudno jest zniszczyć wieżyczkę kombinatu, z powodu jej opancerzenia. Nie da się jej uszkodzić poprzez ostrzał z broni małego kalibru. Najlepszą taktyką jest przewrócenie urządzenia ręcznie, poprzez strzał z broni o dużej mocy obalającej (np. [[Strzelba SPAS 12 (HL2)|strzelbą]]) lub ładunkami wybuchowymi. Awaria, która następuje po upadku prowadzi do nagłego otwarcia ognia przez wieżyczkę, która po chwili wyłącza się. | Bardzo trudno jest zniszczyć wieżyczkę kombinatu, z powodu jej opancerzenia. Nie da się jej uszkodzić poprzez ostrzał z broni małego kalibru. Najlepszą taktyką jest przewrócenie urządzenia ręcznie, poprzez strzał z broni o dużej mocy obalającej (np. [[Strzelba SPAS 12 (HL2)|strzelbą]]) lub ładunkami wybuchowymi. Awaria, która następuje po upadku prowadzi do nagłego otwarcia ognia przez wieżyczkę, która po chwili wyłącza się. | ||
− | Konstrukcja, ze względu na umiarkowaną wagę umożliwia przenoszenie jej oraz podnoszenie, jeśli się przewróciła. | + | Konstrukcja, ze względu na umiarkowaną wagę umożliwia przenoszenie jej oraz podnoszenie, jeśli się przewróciła. |
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Przeprogramowaną wieżyczkę można używać jako samonaprowadzający się na cel karabin energetyczny, gdyż ta wykrywa i likwiduje cele również podczas przenoszenia jej. | ||
+ | * W Kopalni Zwycięstwa wieżyczki przejęte przez rebeliantów zostały z nudów pomalowane w wojenne barwy, tak jak ma to miejsce z wojskowymi samolotami. | ||
+ | * Podczas obrony w Kopalni Zwycięstwa wieżyczki z czasem ulegają przeciążeniu (jest to spowodowane ich złym stanem technicznym), zaczynają płonąć i eksplodują. | ||
==Galeria== | ==Galeria== |
Wersja z 22:29, 22 sty 2011
Wieżyczka Kombinatu | |
Przynależność | Kombinat |
Typ | Wieżyczka |
Używane przez | |
Bronie | karabin energetyczny zasilany czarną energią |
Informacje Techniczne |
Wieżyczka Kombinatu - urządzenie służące do obrony danego obszaru, zwalczające siłę żywą przy pomocy wbudowanego karabinu energetycznego.
Spis treści |
Wygląd i zastosowanie
Wieżyczka jest wysoka mniej więcej na 1,5 metra, wykonana z czarnego metalu Kombinatu. Ustawiona jest na składanym trójnogu. Urządzenie zostało wyposażone w kamerę reagującą na ruch i, najprawdopodobniej, na ciepło emitowane przez ciało oponenta. Po uaktywnieniu, dioda kamery zmienia kolor na czerwony, zostaje również uaktywniony karabin, który wysuwa się z wnętrza wieżyczki i rozpoczyna ostrzał aż do wyeliminowania oponenta. Kąt ostrzału wieżyczki to około 110 stopni. Oprogramowanie wieżyczki pozwala jej odróżniać wrogie cele od sprzymierzeńców. Uaktywniony mechanizm wydaje z siebie sygnał alarmowy, który trwa aż do wyłączenia całości, jeśli przez pewien czas nie wykryje celu.
Sposoby walki
Bardzo trudno jest zniszczyć wieżyczkę kombinatu, z powodu jej opancerzenia. Nie da się jej uszkodzić poprzez ostrzał z broni małego kalibru. Najlepszą taktyką jest przewrócenie urządzenia ręcznie, poprzez strzał z broni o dużej mocy obalającej (np. strzelbą) lub ładunkami wybuchowymi. Awaria, która następuje po upadku prowadzi do nagłego otwarcia ognia przez wieżyczkę, która po chwili wyłącza się.
Konstrukcja, ze względu na umiarkowaną wagę umożliwia przenoszenie jej oraz podnoszenie, jeśli się przewróciła.
Ciekawostki
- Przeprogramowaną wieżyczkę można używać jako samonaprowadzający się na cel karabin energetyczny, gdyż ta wykrywa i likwiduje cele również podczas przenoszenia jej.
- W Kopalni Zwycięstwa wieżyczki przejęte przez rebeliantów zostały z nudów pomalowane w wojenne barwy, tak jak ma to miejsce z wojskowymi samolotami.
- Podczas obrony w Kopalni Zwycięstwa wieżyczki z czasem ulegają przeciążeniu (jest to spowodowane ich złym stanem technicznym), zaczynają płonąć i eksplodują.