Moduł długiego skoku
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (ikony) |
|||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | <ikony>hl1|blackmesa</ikony> | |
{{Technologia infobox | {{Technologia infobox | ||
|grafika=Moduł wysokiego skoku.jpg | |grafika=Moduł wysokiego skoku.jpg | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|projektant= | |projektant= | ||
|byt=item_longjump}} | |byt=item_longjump}} | ||
− | + | ||
− | Moduł długiego skoku to narzędzie używane przez [[Zespół Naukowy Black Mesy]]. Służy on do wydłużenia zasięgu skoku | + | {{Cytat|This, Mr. Freeman, is a Long Jump Module, created expressly for navigation in the world beyond. I certainly hope you received long jump training, because once you're in Xen, you will need it. I would advise you to practice before crossing over.|Naukowiec Black Mesa|Half-Life}} |
+ | |||
+ | '''Moduł długiego skoku''' (oryg. ''Long Jump Module'') to narzędzie używane przez [[Zespół Naukowy Black Mesy]]. Służy on do wydłużenia zasięgu skoku i może zostać dołączony do [[HEV|kombinezonu HEV]]. | ||
==Występowanie== | ==Występowanie== | ||
− | [[Gordon Freeman]] dostaje go pod koniec rozdziału [[Lambda Core]], ponieważ | + | [[Gordon Freeman]] dostaje go pod koniec rozdziału ''[[Lambda Core]]'', ponieważ w innym wypadku podróż po świecie [[Xen]], składającym się z dryfujących wysepek materii, byłaby dla niego niemożliwa. Gordon otrzymuje go też wcześniej, podczas rozdziału treningowego ''[[Hazard Course]]'', gdzie uczy się jego działania. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *Moduł długiego skoku ma z tyłu taką samą | + | * Moduł długiego skoku ma z tyłu taką samą teksturę jak wycięta z finalnej wersji gry butla z tlenem. |
− | *Na żadnym z ciał naukowców w [[Xen]] nie znaleziono modułu długiego skoku. | + | * Na żadnym z ciał naukowców w [[Xen]] nie znaleziono modułu długiego skoku. |
− | *W [[Half-Life: Day One]] moduł długiego skoku ma inny wygląd. | + | * W [[Half-Life: Day One]] moduł długiego skoku ma inny wygląd. Był to model tymczasowy. |
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | <gallery | + | <gallery> |
− | + | Plik:Model_z_day_one.jpg|Model modułu z [[Half-Life: Day One|Day One]]. | |
− | + | Plik:Przedstawianie_modułu.jpg|Przedstawianie modułu [[Gordon Freeman|Gordonowi]] | |
+ | </gallery> | ||
{{Technologie}} | {{Technologie}} | ||
[[Kategoria: Technologia Black Mesy|Moduł długiego skoku]] | [[Kategoria: Technologia Black Mesy|Moduł długiego skoku]] |
Aktualna wersja na dzień 23:37, 12 mar 2014
Moduł długiego skoku | |
Przynależność | |
Typ | moduł |
Używane przez | |
Informacje Techniczne | |
Byt | item_longjump |
This, Mr. Freeman, is a Long Jump Module, created expressly for navigation in the world beyond. I certainly hope you received long jump training, because once you're in Xen, you will need it. I would advise you to practice before crossing over.
Naukowiec Black Mesa
Moduł długiego skoku (oryg. Long Jump Module) to narzędzie używane przez Zespół Naukowy Black Mesy. Służy on do wydłużenia zasięgu skoku i może zostać dołączony do kombinezonu HEV.
[edytuj] Występowanie
Gordon Freeman dostaje go pod koniec rozdziału Lambda Core, ponieważ w innym wypadku podróż po świecie Xen, składającym się z dryfujących wysepek materii, byłaby dla niego niemożliwa. Gordon otrzymuje go też wcześniej, podczas rozdziału treningowego Hazard Course, gdzie uczy się jego działania.
[edytuj] Ciekawostki
- Moduł długiego skoku ma z tyłu taką samą teksturę jak wycięta z finalnej wersji gry butla z tlenem.
- Na żadnym z ciał naukowców w Xen nie znaleziono modułu długiego skoku.
- W Half-Life: Day One moduł długiego skoku ma inny wygląd. Był to model tymczasowy.
[edytuj] Galeria
Model modułu z Day One.
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Przedstawianie modułu Gordonowi