Żel repulsyjny
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (poprawki) |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|byt=}} | |byt=}} | ||
− | '''Żel | + | '''Żel repulsyjny''' (ang. '''Repulsion gel''') to jeden z nowych elementów testów w grze [[Portal 2]], w formie galaretowatej cieczy koloru niebieskiego. Pojawia się po raz pierwszy w [[Upadek|rozdziale szóstym gry]]. Jest to pierwszy napotkany w grze żel i jednocześnie jedyny testowany w czasach [[Aperture Science Innovators]]. |
+ | |||
+ | Nadaje on powierzchni nienaturalnej sprężystości, dzięki której każdy obiekt, który na nią spadnie odbija się na dużą wysokość. Siła skoku zwiększa się dodatkowo przy upadku z wyższego pułapu. | ||
{{Technologie}} | {{Technologie}} |
Wersja z 17:38, 20 sie 2011
Żel repulsyjny | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | żel, element badań |
Używane przez | Chell Atlas i P-body |
Informacje Techniczne | |
Projektant | Pongthep Charnchaichujit (oryginalny projekt) |
Żel repulsyjny (ang. Repulsion gel) to jeden z nowych elementów testów w grze Portal 2, w formie galaretowatej cieczy koloru niebieskiego. Pojawia się po raz pierwszy w rozdziale szóstym gry. Jest to pierwszy napotkany w grze żel i jednocześnie jedyny testowany w czasach Aperture Science Innovators.
Nadaje on powierzchni nienaturalnej sprężystości, dzięki której każdy obiekt, który na nią spadnie odbija się na dużą wysokość. Siła skoku zwiększa się dodatkowo przy upadku z wyższego pułapu.
Technologie z uniwersum Half-Life'a