Promień termicznego zniechęcenia
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(znacząca rozbudowa, zmiany redakcyjne, wikizacja ogólna) |
(→Ciekawostki) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
*W realnym świecie nie jest możliwe stworzenie widocznego lasera, bez zamglenia lub specjalistycznego sprzętu. | *W realnym świecie nie jest możliwe stworzenie widocznego lasera, bez zamglenia lub specjalistycznego sprzętu. | ||
− | *W | + | *W pewnej komorze testowej 18 ([[Niespodzianka|rozdział 4]]) znajduje się wieżyczka schowana za kratką. Za pomocą promienia można ją zniszczyć, zaś wybuch wyważy kratę. W pomieszczeniu za kratą widać grające wieżyczki. Głębiej widać kolejne ukryte pomieszczenie [[Ratman]]a. |
*Jego budowę można zobaczyć na pewnym ekranie w komorze windy transportującej. | *Jego budowę można zobaczyć na pewnym ekranie w komorze windy transportującej. | ||
Wersja z 18:23, 13 lut 2013
Promień termicznego zniechęcenia to element testów przeprowadzanych w Aperture Science Enrichment Center, który pojawia się po raz pierwszy w grze Portal 2. Testy z jego udziałem opierają się na skierowaniu promienia do określonego odbiornika, za pomocą portali, lub Obciążeniowej kostki osiowej. Występują też zadania, w których trzeba odpowiednio przerwać promień biegnący do gniazda. Ponadto laser ten niszczy wieżyczki obronne, poprzez ich spalenie i wybuch. Może on zabić gracza i roboty z trybu co-op.
Ciekawostki
- W realnym świecie nie jest możliwe stworzenie widocznego lasera, bez zamglenia lub specjalistycznego sprzętu.
- W pewnej komorze testowej 18 (rozdział 4) znajduje się wieżyczka schowana za kratką. Za pomocą promienia można ją zniszczyć, zaś wybuch wyważy kratę. W pomieszczeniu za kratą widać grające wieżyczki. Głębiej widać kolejne ukryte pomieszczenie Ratmana.
- Jego budowę można zobaczyć na pewnym ekranie w komorze windy transportującej.
Technologie z uniwersum Half-Life'a