Strzelba SPAS 12

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>l4d2</ikony> {{BronL4D infobox |grafika=SPAS_12_L4D2.JPG |typ=Shotgun |kat= |magazynek=10 |noszone=90 |obrazenia=252 |szybkosc=200 strz./min. |obrs=836 ...”)
 
m
Linia 3: Linia 3:
 
  |grafika=SPAS_12_L4D2.JPG
 
  |grafika=SPAS_12_L4D2.JPG
 
  |typ=Shotgun
 
  |typ=Shotgun
  |kat=
+
  |kat= Poziom 2
 
  |magazynek=10
 
  |magazynek=10
 
  |noszone=90
 
  |noszone=90

Wersja z 10:19, 9 cze 2012

Strzelba SPAS 12
SPAS 12 L4D2.JPG
Typ Shotgun
Kategoria Poziom 2
Właściwości
Magazynek 10
Noszona amunicja 90
Obrażenia 252
Szybko-
strzelność
200 strz./min.
Obrażenia na sek. 836
Zasięg mały

SPAS 12 jest bronią występującą w Left 4 Dead 2. Magazynek mieści 10 pocisków, w zapasie można nosić maksymalnie 90. Występuje w tych samych miejscach co jego odpowiednik, Strzelba taktyczna. W fazie beta używał animacji strzelby taktycznej, jednak zostało to zmienione i teraz SPAS 12 posiada własne animacje.

Taktyka

  • Zarażony zwykle ginie od jednego strzału, jednak zaleca się używanie SPAS 12 na ataki hordy, niż na pojedyncze cele.
  • SPAS 12 jest bardzo skuteczny na bliskie odległości i na główne zagrożenia takie jak Witch i Tank.
  • Podczas walki SPAS 12 ma mniejszy rozprysk pocisków, więc jest nieco dokładniejsze od strzelby taktycznej.
  • Należy ostrożnie obchodzić się ze SPAS'em na wyższych poziomach trudności, gdyż jedno trafienie potrafi obezwładnić, a nawet zabić towarzysza.
  • Pociski do SPAS 12 są ładowane pojedynczo, więc dobrym pomysłem jest ładowanie co kilka strzałów.
  • SPAS 12 posiada dużą siłę przebicia, potrafi przebić cienkie materiały, np. drzwi.
  • Zamontowanie celownika laserowego nie poprawia celności broni, ale może być używane, do rozpoznawania towarzyszy na wyższych poziomach trudności.
  • Broń świetnie sprawdza się przeciwko Witch. Gdy jest się wystarczająco blisko można zabić Witch kilkoma strzałami.

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Wysokie obrażenia.
  • Doskonała broń na Witch.
  • Skuteczna broń przeciwko Tankom, zwłaszcza z zapalającą amunicją.
  • Dobrze współgra z Magnumem lub podwójnymi pistoletami.
  • Duży rozrzut doskonale sprawdza się w walkach z hordą.
  • Pociski są ładowane pojedynczo, więc można przerwać ładowanie, w przypadku ataku.
  • Skuteczność drastycznie spada na dalsze odległości.
  • Mała ilość amunicji w magazynku.
  • Mało doświadczony gracz może szybko zużyć całą amunicję.
  • Długi czas przeładowywania.
  • Mniej skuteczne na otwartych przestrzeniach.
  • Można ciężko ranić towarzysza na wyższym poziomie trudności.
  • Celownik laserowy nie poprawia celności.
  • 15% mniej obrażeń zadawanych Tankowi.

Spostrzeżenia

  • SPAS 12 jest wzorowany na modelu Franchi SPAS 12.
  • W grze pojemność 10 pocisków, a w rzeczywistości ma pojemność 8 pocisków.
  • W rzeczywistości można przełączać tryb ognia na "Pump-Action" lub półautomat, jednak w grze Pump-Action nie zostało wykorzystane.
  • Na rankingu Left 4 Dead 2 Top 10 FTW Weapons SPAS 12 zajął 2 miejsce.
  • Według znaku w sklepie z bronią Whitakera, SPAS 12 jest zakazany w 25 stanach. W rzeczywistości jednak jest to zakaz importu (SPAS 12 został wyprodukowany we Włoszech).
  • Na plakacie The Sacrifice Francis trzyma SPAS 12.