Podziemia City 17
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Przebieg gry) |
m |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
− | [[Plik:Podziemia.jpg|200px|thumb|right|Parking podziemny opanowany przez | + | [[Plik:Podziemia.jpg|200px|thumb|right|Parking podziemny opanowany przez antliony]] |
− | '''Podziemia City 17''' - jedna z lokacji w [[Half-Life 2: Episode One]]. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez [[headcrab]]y, [[zombie]] a w | + | '''Podziemia City 17''' - jedna z lokacji w [[Half-Life 2: Episode One]]. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez [[headcrab]]y, [[zombie]] a w niektórych miejscach przez [[antlion]]y. Jeden z trudniejszych rozdziałów |
ze względu na wszechobecny mrok. | ze względu na wszechobecny mrok. | ||
==Przebieg gry== | ==Przebieg gry== | ||
− | Po wykolejeniu się pociągu przewożącego | + | Po wykolejeniu się pociągu przewożącego [[stalker]]y, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: [[Zombine]]. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami. |
{{Lokacje}} | {{Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]] |
Aktualna wersja na dzień 14:57, 13 lip 2011
Podziemia City 17 - jedna z lokacji w Half-Life 2: Episode One. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez headcraby, zombie a w niektórych miejscach przez antliony. Jeden z trudniejszych rozdziałów ze względu na wszechobecny mrok.
[edytuj] Przebieg gry
Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: Zombine. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.