Podziemia City 17

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(usunięcie zbednego komentarza)
(zmiany)
Linia 1: Linia 1:
{{Stub-zalazek|Wiecej informacji}}
+
{{Stub-opis|Wiecej informacji}}
 
Lokacja przez którą mamy okazję przebrnąc w [[Half-Life 2: Episode One]]. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez [[headcrab]]y, [[zombie]] a niektórch miejscach przez [[antilion]]y. Jeden z trudniejszych rozdziałów  
 
Lokacja przez którą mamy okazję przebrnąc w [[Half-Life 2: Episode One]]. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez [[headcrab]]y, [[zombie]] a niektórch miejscach przez [[antilion]]y. Jeden z trudniejszych rozdziałów  
 
ze względu na wszechobecny mrok.
 
ze względu na wszechobecny mrok.
Linia 9: Linia 9:
  
 
{{Lokacje}}
 
{{Lokacje}}
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life'a 2: Episode One]]
+
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]]

Wersja z 20:22, 20 lip 2009

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Wiecej informacji

Lokacja przez którą mamy okazję przebrnąc w Half-Life 2: Episode One. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez headcraby, zombie a niektórch miejscach przez antiliony. Jeden z trudniejszych rozdziałów ze względu na wszechobecny mrok.

Parking podziemny opanowany przez antiliony

Przebieg gry

Po ucieczce z cytadeli Alyx i Gordon zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrowki spotykaja nowy rodzaj zombie: Zombine. Zobaczywszy co potrafi ten rodzaj udają sie w dalsą wędrówke. Po przebrnięciu przez tunele Alyx i Gordon docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilosci zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejsciu do niej drzwi sie zamykaja. W drodze na góre widzimy zombie udeżajacego w kratę oraz antiliona jedzącego zombie.