Zamek do drzwi
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (drobne redakcyjne, interwiki) |
(→Informacje) |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
Zamki [[Kombinat]]u są używane w miastach, bazach oraz miejscach wymagających ochrony. | Zamki [[Kombinat]]u są używane w miastach, bazach oraz miejscach wymagających ochrony. | ||
[[Plik:C_door_lock.jpg|thumb|left|Zamek na drzwiach]] | [[Plik:C_door_lock.jpg|thumb|left|Zamek na drzwiach]] | ||
− | Mogą one być otwarte z panelu kontrolnego, jednak [[Alyx Vance]] korzystając ze swojego urządzenia [[EMP]] otwiera je bez użycia [[panel kontrolny|konsoli]]. Robi tak np. w [[Nova Prospekt]] | + | Mogą one być otwarte z panelu kontrolnego, jednak [[Alyx Vance]] korzystając ze swojego urządzenia [[EMP]] otwiera je bez użycia [[panel kontrolny|konsoli]]. Robi tak np. w [[Nova Prospekt]]. |
− | W''[[Half-Life 2: Episode One ]]'' | + | W ''[[Half-Life 2: Episode One ]]'' zamki wykazują zdolność do autodestrukcji: lampka miga na czerwono i emituje sygnał dźwiękowy, a następnie urządzenie eksploduje, niszcząc drzwi. Jest to często wykorzystywane przez [[Kombinat]] w celu wejścia do budynku przy użyciu siły. |
===Występowanie=== | ===Występowanie=== |
Aktualna wersja na dzień 18:34, 2 gru 2013
Zamek do drzwi | |
Przynależność | Kombinat |
Typ | zasobnik |
Używane przez | Alyx Vance |
Bronie | autodestrukcja |
Informacje Techniczne |
"Beep Beep Beep Beep"
Zamek do drzwi
Zamek Do Drzwi jest zamkiem stosowanym jako dodatek do klamki, który mechanicznie zapobiega otwarciu drzwi, chyba że jest wyłączony poprzez specjalny panel. Stosowane są obficie w całym City 17 do kontroli ruchu obywateli, dodatkowo w Episode One po aktywowaniu przez jednostki Kombinatu mogą wybuchnąć niszcząc drzwi i pozwalając żołnierzom na szybkie wejście do pomieszczenia.
[edytuj] Informacje
Zamki Kombinatu są używane w miastach, bazach oraz miejscach wymagających ochrony.
Mogą one być otwarte z panelu kontrolnego, jednak Alyx Vance korzystając ze swojego urządzenia EMP otwiera je bez użycia konsoli. Robi tak np. w Nova Prospekt.
W Half-Life 2: Episode One zamki wykazują zdolność do autodestrukcji: lampka miga na czerwono i emituje sygnał dźwiękowy, a następnie urządzenie eksploduje, niszcząc drzwi. Jest to często wykorzystywane przez Kombinat w celu wejścia do budynku przy użyciu siły.