Wieżyczka sufitowa
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(korekty redakcyjne) |
m (→Half-Life 2: Episode One) |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
===Half-Life 2: Episode One=== | ===Half-Life 2: Episode One=== | ||
− | Tu można zauważyć dwie wieżyczki bez amunicji, które nadal atakować gracza po wykorzystaniu wszystkich pocisków na odstrzelenie dużej liczby [[zombie]] i [[antlion]]ów. W Half-Life 2 można było zobaczyć wieżyczki z nieskończoną amunicją, więc możliwe, że egzemplarze z Episode One po prostu uległy awarii. | + | Tu można zauważyć dwie wieżyczki bez amunicji, które nadal próbują atakować gracza po wykorzystaniu wszystkich pocisków na odstrzelenie dużej liczby [[zombie]] i [[antlion]]ów. W Half-Life 2 można było zobaczyć wieżyczki z nieskończoną amunicją, więc możliwe, że egzemplarze z Episode One po prostu uległy awarii. |
==Taktyka== | ==Taktyka== |
Aktualna wersja na dzień 14:46, 24 mar 2014
Wieżyczka sufitowa | |
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
| |
Przynależność | Kombinat |
Typ | Wieżyczka |
Używane przez | |
Informacje Techniczne | |
Byt | npc_turret_ceiling |
Wieżyczka sufitowa to, zgodnie z nazwą, wieżyczka wbudowana w sufit. Jest niezniszczalna i ma znacznie większy zasięg niż normalne; nie ma natomiast możliwości jej przemieszczania. Są używane do ochrony ważnych dla Kombinatu miejsc. Czasem są aktywowane tylko poprzez przejście przez czujnik laserowy. W Half-Life 2: Episode One kilka wieżyczek próbuje strzelać bez amunicji, co pokazuje, że ich zasoby nabojów nie są nieskończone.
Spis treści |
[edytuj] Występowanie
[edytuj] Half-Life 2
W tunelu do Ravenholm są dwie wieżyczki. Mają jednak migające na czerwono światło i nie atakują Gordona Freemana. Prawdopodobnie zostały przerobione po to by atakowały tylko Zombie. Występują również w Overwatch Nexus, w pokoju z laserami aktywującymi. Jeśli gracz dotknie lasera, wieżyczki się włączą i bardzo szybko zabiją intruza. Po dotknięciu lasera przejście przez pomieszczenie staje się niemożliwe.
[edytuj] Half-Life 2: Episode One
Tu można zauważyć dwie wieżyczki bez amunicji, które nadal próbują atakować gracza po wykorzystaniu wszystkich pocisków na odstrzelenie dużej liczby zombie i antlionów. W Half-Life 2 można było zobaczyć wieżyczki z nieskończoną amunicją, więc możliwe, że egzemplarze z Episode One po prostu uległy awarii.
[edytuj] Taktyka
Nie istnieje żaden sposób aby zniszczyć wieżyczki sufitowe. Jedyne co można zrobić to wyłączyć je w terminalu (jeśli akurat istnieje do niego dostęp).
[edytuj] Ciekawostki
- Próba zespawnowania wieżyczki sufitowej przez konsolę zespawnuje jedynie jej podstawę. Można ją jednak zespawnować poprzez skomplikowane komendy (ent_fire npc_turret_ceiling activate), mody, oraz Garry's Mod.
[edytuj] Galeria
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Wieżyczki sufitowe za zombie.