Magnum (L4D)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>l4d2</ikony> {{Stub}} {{BronL4D infobox |grafika=Magnum_L4D2.png |typ=Pistolet |kat= |magazynek=8 |noszone=nieskończone |obrazenia=80 |szybkosc=3.3/s |o...”) |
(→Taktyka: nowy dział) |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
Magnum pojawia się rzadziej niż zwyczajny pistolet dodatkowy i zazwyczaj tam, gdzie zwyczajny pistolet dodatkowy powinien się znaleźć. W przeciwieństwie do innych pistoletów, jego celność i szybkostrzelność są takie same, bez względu na to, czy noszący został spowolniony, lub obezwładniony. Kucnięcie zwiększa celność. | Magnum pojawia się rzadziej niż zwyczajny pistolet dodatkowy i zazwyczaj tam, gdzie zwyczajny pistolet dodatkowy powinien się znaleźć. W przeciwieństwie do innych pistoletów, jego celność i szybkostrzelność są takie same, bez względu na to, czy noszący został spowolniony, lub obezwładniony. Kucnięcie zwiększa celność. | ||
+ | |||
+ | ==Taktyka== | ||
+ | {{Porady|2}} | ||
+ | *Korzystaj z faktu, że magnum zabija jednym strzałem. | ||
+ | *Kucaj, aby zwiększyć celność podczas strzału na daleki dystans. | ||
+ | *Magnum jest efektywne do likwidacji zombie zarówno z bliska, jak i z daleka. | ||
+ | *Graczom przyzwyczajonym do podstawowych pistoletów może zająć trochę czasu przystosowanie się do magnum, gdyż jego działanie przypomina bardzo silny mini-karabin, a nie pistolet. | ||
+ | *Na normalnym poziomie trudności strzał w głowę z magnum powoduje natychmiastową śmierć [[Hunter (L4D)|Huntera]], [[Jockey]]a i [[Charger]]a. | ||
+ | *Magnum nie jest zbytnio użyteczne przeciwko większości [[Specjalni Zarażeni|Specjalnych Zarażonych]] (poza [[Boomer]]em i [[Spitter]]em, którzy mają stosunkowo niewiele punktów życia), zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. Niewielki magazynek, duża siła odrzutu i średnia szybkostrzelność czynią tą broń niewygodną wobec przeciwników, którzy mogą pochłonąć całe magazynki przed padnięciem. | ||
+ | *Magnum jest najlepszą bronią jaką można mieć podczas obezwładnienia. Jego potężna siła ognia pozwala przerzedzić fale Zarażonych, zwłaszcza, że celność i szybkostrzelność nie zmieniają się po upadku. | ||
{{L4Dbronie}} | {{L4Dbronie}} |
Wersja z 13:10, 28 gru 2010
Magnum (L4D) | |
Typ | Pistolet |
Właściwości | |
Magazynek | 8 |
Noszona amunicja | nieskończone |
Obrażenia | 80 |
Szybko- strzelność |
3.3/s |
Obrażenia na sek. | 267 |
Zasięg | daleki |
Magnum to pistolet o najwyższej sile rażenia w Left 4 Dead 2. Jego magazynek mieści tylko 8 nabojów, a pistolet może być noszony tylko pojedynczo, ale za to zabija Zwykłych Zarażonych jednym strzałem, we wszystkich trybach gry i na każdym poziomie trudności. Charakteryzuje go niewielka szybkostrzelność oraz duża celność.
Magnum pojawia się rzadziej niż zwyczajny pistolet dodatkowy i zazwyczaj tam, gdzie zwyczajny pistolet dodatkowy powinien się znaleźć. W przeciwieństwie do innych pistoletów, jego celność i szybkostrzelność są takie same, bez względu na to, czy noszący został spowolniony, lub obezwładniony. Kucnięcie zwiększa celność.
Taktyka
- Korzystaj z faktu, że magnum zabija jednym strzałem.
- Kucaj, aby zwiększyć celność podczas strzału na daleki dystans.
- Magnum jest efektywne do likwidacji zombie zarówno z bliska, jak i z daleka.
- Graczom przyzwyczajonym do podstawowych pistoletów może zająć trochę czasu przystosowanie się do magnum, gdyż jego działanie przypomina bardzo silny mini-karabin, a nie pistolet.
- Na normalnym poziomie trudności strzał w głowę z magnum powoduje natychmiastową śmierć Huntera, Jockeya i Chargera.
- Magnum nie jest zbytnio użyteczne przeciwko większości Specjalnych Zarażonych (poza Boomerem i Spitterem, którzy mają stosunkowo niewiele punktów życia), zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. Niewielki magazynek, duża siła odrzutu i średnia szybkostrzelność czynią tą broń niewygodną wobec przeciwników, którzy mogą pochłonąć całe magazynki przed padnięciem.
- Magnum jest najlepszą bronią jaką można mieć podczas obezwładnienia. Jego potężna siła ognia pozwala przerzedzić fale Zarażonych, zwłaszcza, że celność i szybkostrzelność nie zmieniają się po upadku.
Poziom 1 |
Strzelba chromowana · Strzelba powtarzalna · Pistolet maszynowy · Pistolet maszynowy z tłumikiem |
Poziom 2 |
AK-47 · SCAR · M16 · SPAS 12 · Strzelba taktyczna · Karabin snajperski · Karabin myśliwski |
Pistolety |
Pistolet M1911 · Pistolet P220 · Magnum |
Specjalne |
|
Wręcz |
Topór · Kij bejsbolowy · Piła łańcuchowa · Kij do krykieta · Łom · Kij golfowy · Gitara · Patelnia · Katana · Maczeta · Pałka policyjna |
Rzucane |
|
Ulepszenia |
Amunicja wybuchowa · Amunicja zapalająca · Celownik laserowy |
Inne |
Minigun · Ciężki karabin maszynowy · Karnister z benzyną · Butla z tlenem · Butla z propanem · Fajerwerki · Wybuchowa beczka · Cola · Krasnal Chompski |