Magnum (L4D)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Magnum (L4D)
Magnum L4D2.png
Typ Pistolet
Właściwości
Magazynek 8
Noszona amunicja nieskończone
Obrażenia 80
Szybko-
strzelność
3.3/s
Obrażenia na sek. 267
Zasięg daleki

Magnum to pistolet o najwyższej sile rażenia w Left 4 Dead 2. Jego magazynek mieści tylko 8 nabojów, a pistolet może być noszony tylko pojedynczo, ale za to zabija Zwykłych Zarażonych jednym strzałem, we wszystkich trybach gry i na każdym poziomie trudności. Charakteryzuje go niewielka szybkostrzelność oraz duża celność.

Magnum pojawia się rzadziej niż zwyczajny pistolet dodatkowy i zazwyczaj tam, gdzie zwyczajny pistolet dodatkowy powinien się znaleźć. W przeciwieństwie do innych pistoletów, jego celność i szybkostrzelność są takie same, bez względu na to, czy noszący został spowolniony, lub obezwładniony. Kucnięcie zwiększa celność.

Taktyka

Ostrzeżenie

Ta sekcja zawiera porady dotyczące taktyki i/lub strategii grania.

  • Korzystaj z faktu, że magnum zabija jednym strzałem.
  • Kucaj, aby zwiększyć celność podczas strzału na daleki dystans.
  • Magnum jest efektywne do likwidacji zombie zarówno z bliska, jak i z daleka.
  • Graczom przyzwyczajonym do podstawowych pistoletów może zająć trochę czasu przystosowanie się do magnum, gdyż jego działanie przypomina bardzo silny mini-karabin, a nie pistolet.
  • Na normalnym poziomie trudności strzał w głowę z magnum powoduje natychmiastową śmierć Huntera, Jockeya i Chargera.
  • Magnum nie jest zbytnio użyteczne przeciwko większości Specjalnych Zarażonych (poza Boomerem i Spitterem, którzy mają stosunkowo niewiele punktów życia), zwłaszcza na wyższych poziomach trudności. Niewielki magazynek, duża siła odrzutu i średnia szybkostrzelność czynią tą broń niewygodną wobec przeciwników, którzy mogą pochłonąć całe magazynki przed padnięciem.
  • Magnum jest najlepszą bronią jaką można mieć podczas obezwładnienia. Jego potężna siła ognia pozwala przerzedzić fale Zarażonych, zwłaszcza, że celność i szybkostrzelność nie zmieniają się po upadku.