Counter-Strike: Condition Zero
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m (→Historia: Błąd ortograficzny) |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
==Historia== | ==Historia== | ||
− | ''Condition Zero'' zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', ''Condition Zero'' zawiera tryb dla | + | ''Condition Zero'' zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', ''Condition Zero'' zawiera tryb dla pojedynczego gracza. Możemy grać jedynie jako [[Antyterroryści|Antyterrorysta]]. Misje i nowi towarzysze(kierowani przez komputer) są odblokowywane wraz z postępem w grze. Dodatkowo każda misja posiada kilka specjalnych celów na przykład: "Zabij 3 przeciwników za pomocą snajperki", czy "Wygraj rundę w ciągu minuty". Ten tryb gry nazywa się [[Tour of Duty]]. |
''Condition Zero'' znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port ''Counter-Strike'' na Xbox'a. | ''Condition Zero'' znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port ''Counter-Strike'' na Xbox'a. | ||
Linia 31: | Linia 31: | ||
Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez [[Steam]]. Jest w pakiecie razem z ''Counter-Strike''. | Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez [[Steam]]. Jest w pakiecie razem z ''Counter-Strike''. | ||
+ | |||
==Produkcja== | ==Produkcja== | ||
''Condition Zero'' było początkowo produkowane przez [[Rogue Entertainment]], lecz firma ta szybko zbankrutowała. [[Gearbox Software]] i [[Ritual Entertainment]] próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki [[Valve Corporation]] i [[Turtle Rock Studios]], razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane [[Condition Zero Deleted Scenes]]. | ''Condition Zero'' było początkowo produkowane przez [[Rogue Entertainment]], lecz firma ta szybko zbankrutowała. [[Gearbox Software]] i [[Ritual Entertainment]] próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki [[Valve Corporation]] i [[Turtle Rock Studios]], razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane [[Condition Zero Deleted Scenes]]. |
Aktualna wersja na dzień 09:13, 19 sty 2014
Counter-Strike: Condition Zero | |
Producent | Valve Corporation, Gearbox Software, Ritual Entertainment, Turtel Rock Studios |
Wydawca | Vivendi |
Data wydania | 23 marca 2004 |
Nośniki | CD, Steam |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | single-player, multiplayer |
Platforma | Windows |
Silnik | GoldSrc |
Wymagania | Procesor 500 MHz , 96 MB RAM, Karta graficzna 16MB |
Kontrolery | klawiatura i mysz |
Kategorie wiekowe | ESRB: Mature, PEGI: 16+ |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Counter-Strike |
Nast. gra | Condition Zero Deleted Scenes |
Counter-Strike: Condition Zero (CS:CZ) - to first-person shooter, stworzony przez Valve na silniku GoldSrc. Jest uzupełnieniem gry Counter-Strike. Został wydany 23 marca 2004.
Spis treści |
[edytuj] Historia
Condition Zero zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii Counter-Strike, Condition Zero zawiera tryb dla pojedynczego gracza. Możemy grać jedynie jako Antyterrorysta. Misje i nowi towarzysze(kierowani przez komputer) są odblokowywane wraz z postępem w grze. Dodatkowo każda misja posiada kilka specjalnych celów na przykład: "Zabij 3 przeciwników za pomocą snajperki", czy "Wygraj rundę w ciągu minuty". Ten tryb gry nazywa się Tour of Duty.
Condition Zero znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port Counter-Strike na Xbox'a.
W 2008 gra była w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych modów do Half-Life, powołując się na GameSpy.
Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez Steam. Jest w pakiecie razem z Counter-Strike.
[edytuj] Produkcja
Condition Zero było początkowo produkowane przez Rogue Entertainment, lecz firma ta szybko zbankrutowała. Gearbox Software i Ritual Entertainment próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki Valve Corporation i Turtle Rock Studios, razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane Condition Zero Deleted Scenes.
Condition Zero to po prostu ulepszona wersja Counter-Strike'a z nowymi teksturami, lepszymi efektami i lepszą grafiką. Inne rzeczy zostały zapożyczone z Deleted Scenes i przerobione przez Turtle Rock Studios. Niektóre nowe mapy Turtle Rock zostały dodane do Xbox'owego portu Counter-Strike'a.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Ogólne
[edytuj] Oficjalne screenshoty
[edytuj] Zobacz także
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |