Podziemia City 17
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (drobne redakcyjne) |
(→Przebieg gry) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Przebieg gry== | ==Przebieg gry== | ||
− | Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku | + | Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: [[Zombine]]. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami. |
{{Lokacje}} | {{Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]] |
Wersja z 23:08, 28 lip 2009
Podziemia City 17 - jedna z lokacji w Half-Life 2: Episode One. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez headcraby, zombie a w niektórch miejscach przez antiliony. Jeden z trudniejszych rozdziałów ze względu na wszechobecny mrok.
Przebieg gry
Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: Zombine. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.