City 17
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Architektura) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | + | ''Welcome to City 17. It's safer here.'' | |
− | City 17 położone | + | ―Wallace Breen |
+ | |||
+ | |||
+ | City 17 to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. | ||
+ | Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głownej Kombinatu na Ziemi. | ||
+ | Jest jedną z kilku głownych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One. | ||
+ | |||
==Architektura== | ==Architektura== | ||
Linia 15: | Linia 20: | ||
Dodatkowo w wielu newralgicznych częściach miasta zainstalowano potężne ekrany holograficzne, których celem było transmitowanie treści propagandowych. W sercu miasta znajdowała się [[Cytadela]], gigantyczny drapacz chmur, który spełniał rolę centrum Kombinatu. | Dodatkowo w wielu newralgicznych częściach miasta zainstalowano potężne ekrany holograficzne, których celem było transmitowanie treści propagandowych. W sercu miasta znajdowała się [[Cytadela]], gigantyczny drapacz chmur, który spełniał rolę centrum Kombinatu. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ==Geografia== | ||
+ | City 17 położone jest gdzieś w środkowo-wschodniej Europie (najprawdopodobniej w Bułgarii<ref>dokładnie Sofia, rodzinne miasto głównego designera gry Viktora Antonova.</ref>). Otoczona niezamieszkanym obszarem zwanym Wasteland. Miasto znajduję się w pobliżu morza (rozdział [[Highway 17]] i [[Sandtraps]]) | ||
+ | |||
+ | |||
==Rola w grze== | ==Rola w grze== |
Wersja z 14:32, 17 lip 2009
- REDIRECT
Welcome to City 17. It's safer here.
―Wallace Breen
City 17 to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland.
Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głownej Kombinatu na Ziemi.
Jest jedną z kilku głownych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.
Spis treści |
Architektura
Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje.
Kombinat, wraz z pojawieniem się na Ziemi, wprowadził swój własny styl do architektury miasta, którego głównym celem było ograniczenie mobilności mieszkańców.
Dodatkowo w wielu newralgicznych częściach miasta zainstalowano potężne ekrany holograficzne, których celem było transmitowanie treści propagandowych. W sercu miasta znajdowała się Cytadela, gigantyczny drapacz chmur, który spełniał rolę centrum Kombinatu.
Geografia
City 17 położone jest gdzieś w środkowo-wschodniej Europie (najprawdopodobniej w Bułgarii[1]). Otoczona niezamieszkanym obszarem zwanym Wasteland. Miasto znajduję się w pobliżu morza (rozdział Highway 17 i Sandtraps)
Rola w grze
W City 17 znajduje się główna baza Kombinatu na Ziemi - Cytadela. Nic nie wiemy o innych cytadelach, ale jest prawdopodobne, że na Ziemi znajduje się więcej takich budowli, ta w City 17 jest jednak główną jednostką.
Rozdziały, których akcja rozgrywa się w City 17:
- Point Insertion
- A Red Letter Day
- Route Kanal
- Anticitizen One
- Follow Freeman!
- Our Benefactors (w Cytadeli)
- Dark Energy (w Cytadeli)
Ciekawostki
Przypisy
- ↑ dokładnie Sofia, rodzinne miasto głównego designera gry Viktora Antonova.