Counter-Strike: Global Offensive
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Screenshoty) |
(→Screenshoty) |
||
Linia 67: | Linia 67: | ||
==Screenshoty== | ==Screenshoty== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:Inferno_scs.jpeg| | + | Grafika:Inferno_scs.jpeg|Inferno |
− | Grafika:Dust2_scs.jpeg| | + | Grafika:Dust2_scs.jpeg|Dust 2 |
− | Grafika:Lake_tstart_scs.jpg| | + | Grafika:Lake_tstart_scs.jpg|Lake |
− | Grafika:Lake_bedroom_scs.jpg| | + | Grafika:Lake_bedroom_scs.jpg|Lake |
Grafika:2012-03-31 00001.jpg|Death Cam | Grafika:2012-03-31 00001.jpg|Death Cam | ||
Grafika:2012-03-31 00005.jpg|Aztec | Grafika:2012-03-31 00005.jpg|Aztec | ||
Grafika:2012-03-31 00003.jpg|Początek rundy na mapie Aztec | Grafika:2012-03-31 00003.jpg|Początek rundy na mapie Aztec | ||
Grafika:2012-04-01 00001.jpg|[[Arsenal Mode]] na mapie Shots | Grafika:2012-04-01 00001.jpg|[[Arsenal Mode]] na mapie Shots | ||
− | Grafika:2012-04-01 00005.jpg| | + | Grafika:2012-04-01 00005.jpg|Office |
Grafika:2012-04-02 00005.jpg|Resp CT na mapie Italy | Grafika:2012-04-02 00005.jpg|Resp CT na mapie Italy | ||
Grafika:2012-04-02 00007.jpg|Nuke | Grafika:2012-04-02 00007.jpg|Nuke |
Wersja z 09:30, 2 kwi 2012
Counter-Strike: Global Offensive | |
Producent | Valve Corporation, Hidden Path |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Data wydania | 2012 |
Nośniki | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Multiplayer |
Platforma | Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 |
Silnik | Source |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Counter-Strike: Source |
Counter-Strike: Global Offensive - to kontynuacja Counter-Strike: Source tworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Data wydania została ustalona na 2012 rok. Rozgrywka będzie polegać, podobnie jak w poprzednich częściach, na walce terrorystów z antyterrorystami.
Spis treści |
Historia
Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011. Następnego dnia ukazało się 6 screenów.
Nowości
Według twórców gra będzie ulepszoną wersją poprzedniej części. Ulepszone zostaną mapy (m.in. de_dust2), menu kupna broni, grafika, modele broni i postaci. Nowościami będzie match-making oparty na rankingu oraz więcej trybów gry. Większy nacisk będzie kładziony na grę pomiędzy 10 graczami, czyli 5 vs 5. Dodany zostanie tryb ArmedArms polegający na znanej modyfikacji do poprzedniej wersji Counter Strike polegającej na tym iż gracz startuję z początkową bronią a za każde zabicie dostaję inną. W końcu graczowi zostaję tylko nóż. Zmiany nie obejdą oczywiście map takich jak De_Aztec czy Cs_Office. Najmniejsze ak do tej pory zmiany przeżyła mapa De_Nuke oraz De_Inferno. W nowych mapach znalazły się: De_Smartack który jak uważa większość graczy przypomina Sawannę z L4D2 oraz De_Lake.
Video
Beta
Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.
Tryby gry
Klasyczny mecz. Pancerz można kupić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Tryb ten możemy rozegrać na wszystkich mapach, które są aktualnie dołączone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.
Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.
Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z bomb sitem na ich środku. Cele trybu są jasne. Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, gdy antyterroryści muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników otrzymujemy nagrodę w postaci broni na następną rundę. Za każdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedną broń którą możemy wykorzystać w następnej rundzie. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs".
Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym oto trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można rozegrać na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu.
Rozwój
Global Offensive zaczynał jako port gry Counter-Strike: Source na konsolę Xbox 360. Produkcją zajmował się Hidden Path Entertainment. Podczas developingu Valve zauważyło możliwość przekształcenia portu w pełną grę i rozwoju gameplay'a Counter-Strike'a. Prace nad Global Offensive rozpoczęto w marcu 2010, a ujawniono je ponad rok później - 12 sierpnia 2011 roku.
Galeria
Screenshoty
Arsenal Mode na mapie Shots
Demolition Mode na mapie St.Marcs
Linki
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |