Counter-Strike: Global Offensive
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Tryby gry) |
|||
Linia 32: | Linia 32: | ||
==Beta== | ==Beta== | ||
− | Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve. | + | Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve. |
+ | |||
+ | ==Tryby gry== | ||
+ | [[Mecz turniejowy]] | ||
+ | |||
+ | Klasyczny mecz. Pancerz mozna kupic, ogien przyjacielski jest wlaczony a kolizja z czlonkami druzyny jest wlaczona. Tryb ten mozemy rozegrac na wszystkich mapach, które sa aktualnie dolaczone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy. | ||
+ | |||
+ | [[Mecz uproszczony]] | ||
+ | |||
+ | Tryb ten ma kilka róznic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogien przyjacielski jest wylaczony, gracz otrzymuje polowe kwoty za zabójstwo, kolizja z czlonkami druzyny jest wylaczona. | ||
+ | |||
+ | [[Demolka]] | ||
+ | |||
+ | Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo malych mapach z bomb sitem na ich srodku. Cele trybu sa jasne. Terrorysci musza podlozyc bombe na srodku mapy, gdy antyterrorysci musza im w tym przeszkodzic. W trakcie rundy za zabicie kazdego z przeciwników otrzymujemy nagrode w postaci broni na nastepna runde. Za kazdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedna bron która mozemy wykorzystac w nastepnej rundzie. Kazda zdobyta nagroda zastepuje poprzednia. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs". | ||
+ | |||
+ | [[Wyscig zbrojen]] | ||
+ | |||
+ | Valve dawno zapowiadalo dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyscig zbrojen jest wlasnie tym oto trybem gry. Kazdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nowa bron. Runda konczy sie gdy gracz z najwyzszym poziomem (nóz) zabije innego gracza. Wyscig zbrojen mozna rozegrac na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy sa bardzo male a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymuja ochrone na kazde 3 sekundy po odrodzeniu. | ||
==Rozwój== | ==Rozwój== |
Wersja z 08:53, 4 kwi 2012
Counter-Strike: Global Offensive | |
Producent | Valve Corporation, Hidden Path |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Data wydania | 2012 |
Nośniki | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Multiplayer |
Platforma | Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 |
Silnik | Source |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Counter-Strike: Source |
Counter-Strike: Global Offensive - to kontynuacja Counter-Strike: Source tworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Data wydania została ustalona na 2012 rok. Rozgrywka będzie polegać, podobnie jak w poprzednich częściach, na walce terrorystów z antyterrorystami.
Spis treści |
Historia
Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011. Następnego dnia ukazało się 6 screenów.
Nowości
Według twórców gra będzie ulepszoną wersją poprzedniej części. Ulepszone zostaną mapy (m.in. de_dust2), menu kupna broni, grafika, modele broni i postaci. Nowościami będzie match-making oparty na rankingu oraz więcej trybów gry. Większy nacisk będzie kładziony na grę pomiędzy 10 graczami, czyli 5 vs 5. Dodany zostanie tryb ArmedArms polegający na znanej modyfikacji do poprzedniej wersji Counter Strike polegającej na tym iż gracz startuję z początkową bronią a za każde zabicie dostaję inną. W końcu graczowi zostaję tylko nóż. Zmiany nie obejdą oczywiście map takich jak De_Aztec czy Cs_Office. Najmniejsze ak do tej pory zmiany przeżyła mapa De_Nuke oraz De_Inferno. W nowych mapach znalazły się: De_Smartack który jak uważa większość graczy przypomina Sawannę z L4D2 oraz De_Lake.
Video
Beta
Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.
Tryby gry
Klasyczny mecz. Pancerz mozna kupic, ogien przyjacielski jest wlaczony a kolizja z czlonkami druzyny jest wlaczona. Tryb ten mozemy rozegrac na wszystkich mapach, które sa aktualnie dolaczone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.
Tryb ten ma kilka róznic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogien przyjacielski jest wylaczony, gracz otrzymuje polowe kwoty za zabójstwo, kolizja z czlonkami druzyny jest wylaczona.
Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo malych mapach z bomb sitem na ich srodku. Cele trybu sa jasne. Terrorysci musza podlozyc bombe na srodku mapy, gdy antyterrorysci musza im w tym przeszkodzic. W trakcie rundy za zabicie kazdego z przeciwników otrzymujemy nagrode w postaci broni na nastepna runde. Za kazdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedna bron która mozemy wykorzystac w nastepnej rundzie. Kazda zdobyta nagroda zastepuje poprzednia. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs".
Valve dawno zapowiadalo dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyscig zbrojen jest wlasnie tym oto trybem gry. Kazdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nowa bron. Runda konczy sie gdy gracz z najwyzszym poziomem (nóz) zabije innego gracza. Wyscig zbrojen mozna rozegrac na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy sa bardzo male a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymuja ochrone na kazde 3 sekundy po odrodzeniu.
Rozwój
Global Offensive zaczynał jako port gry Counter-Strike: Source na konsolę Xbox 360. Produkcją zajmował się Hidden Path Entertainment. Podczas developingu Valve zauważyło możliwość przekształcenia portu w pełną grę i rozwoju gameplay'a Counter-Strike'a. Prace nad Global Offensive rozpoczęto w marcu 2010, a ujawniono je ponad rok później - 12 sierpnia 2011 roku.
Galeria
Screenshoty
Wyścig zbrojeń na mapie Shots
Demolka na mapie St.Marcs
Linki
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |