Podziemia City 17

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (drobne redakcyjne)
(Przebieg gry)
Linia 5: Linia 5:
  
 
==Przebieg gry==
 
==Przebieg gry==
Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrowki spotykają nowy rodzaj zombie: [[Zombine]]. Zobaczywszy co potrafi, udają sie w dalsą wędrówke. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilosci zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejsciu do niej drzwi sie zamykaja. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.
+
Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: [[Zombine]]. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.
  
 
{{Lokacje}}
 
{{Lokacje}}
 
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]]
 
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]]

Wersja z 23:08, 28 lip 2009

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Parking podziemny opanowany przez antiliony

Podziemia City 17 - jedna z lokacji w Half-Life 2: Episode One. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez headcraby, zombie a w niektórch miejscach przez antiliony. Jeden z trudniejszych rozdziałów ze względu na wszechobecny mrok.

Przebieg gry

Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: Zombine. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.