Granat Hopwire

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Pierwsze wersje Granatu)
m
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 7 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{BronHL infobox
+
<ikony>hl2beta</ikony>
 +
{{Broń HL
 
|grafika=Hopwire.jpg
 
|grafika=Hopwire.jpg
 
|grupa=Nieznane
 
|grupa=Nieznane
 
|typ=granat
 
|typ=granat
 
|obrazenia=Ogromne, dokładnie nie znane
 
|obrazenia=Ogromne, dokładnie nie znane
|ciosy=nie dotyczy
+
|ciosy=
|odrzut=nie dotyczy
+
|odrzut=
|rozrzut=nie dotyczy
+
|rozrzut=
|predkosc= nie dotyczy
+
|predkosc=
 
|magazynek=1
 
|magazynek=1
 
|noszone=3
 
|noszone=3
 
|uzycie=[[Gordon Freeman]]
 
|uzycie=[[Gordon Freeman]]
 
|odpowiedniki=[[Granat MK3A2]]
 
|odpowiedniki=[[Granat MK3A2]]
|byt=weapon_hopwire , hopwire_vortex 1
+
|byt=weapon_hopwire, hopwire_vortex 1
 
}}
 
}}
== Granat Hopwire ==
 
  
'''Granat Hopwire''' jest to ukryta broń w [[Half-Life 2: Episode One]]. Pierwotnie miała się znajdować w finalnej wersji [[Half-Life 2]], lecz została wykasowana. Można ją zdobyć używając kodu w [[Half-Life: Episode One]]. Kiedy rzucimy tym granatem pojawia się [[Rollermine]], kiedy ponownie naciśniemy podskoczy i wytworzy małą czarną dziurę która może zabić [[Alyx]], a nawet [[Strider|Stridera]]! Lepiej używać ostrożnie.
+
'''Granat Hopwire''' jedna z broni z [[Half-Life 2 Beta|wersji roboczej Half-Life'a 2]] (''Hopwire Grenade''), która miała później trafić do [[Half-Life 2: Episode One]] (''Vortex Hopwire'' lub ''Black Hole Grenade''), jednak ostatecznie została usunięta. Za pomocą kodów można zdobyć jej niedokończoną wersję. Trzymana przez Gordona wygląda jak granat, jednak po wyrzuceniu pojawia się jako [[mina energetyczna]], która po ponownym naciśnięciu przycisku myszy podskakuje i wytwarza małą czarną dziurę która może zabić [[Alyx]], a nawet [[strider]]a. Należy więc używać jej bardzo ostrożnie.
  
== Pierwsze wersje Hopwire ==
+
Wersja z bety HL2 posiadała własny wygląd i po rzuceniu przez gracza wyrzucała z siebie granaty połączone niebieskim laserem. Po przekroczeniu go, wybuchały, zabijając przeciwników.
  
Hopwire znajdował się już w Becie [[Half-Life 2]] wtedy wypuszczał połączone ze sobą granaty przez niebieski laser. Po wejściu w niego granaty wybuchały zabijając wrogów.
+
Aby uzyskać tą broń, należy, grając w EP1, uruchomić konsolę i wpisać następujące komendy "hopwire_vortex 1" i "give weapon_hopwire".
Różnicą jest też wygląd - w [[Half-Life 2: Episode One]] trzymany granat Hopwire wyglądał jak normalny granat, po rzuceniu zaś jak Rollermine. W Becie posiadał własny wygląd widoczny na grafice po prawej.
+
  
 
{{Bronie}}
 
{{Bronie}}
 +
 +
[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2 Beta]]
 
[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2: Episode One]]
 
[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2: Episode One]]

Aktualna wersja na dzień 13:26, 8 gru 2019

Granat Hopwire
Hopwire.jpg
Przynależność Nieznane
Typ granat
Używane przez Gordon Freeman
Właściwości
Obrażenia Ogromne, dokładnie nie znane
Magazynek 1
Noszona amunicja 3
Komenda weapon_hopwire, hopwire_vortex 1
Odpowiedniki Granat MK3A2

Granat Hopwire jedna z broni z wersji roboczej Half-Life'a 2 (Hopwire Grenade), która miała później trafić do Half-Life 2: Episode One (Vortex Hopwire lub Black Hole Grenade), jednak ostatecznie została usunięta. Za pomocą kodów można zdobyć jej niedokończoną wersję. Trzymana przez Gordona wygląda jak granat, jednak po wyrzuceniu pojawia się jako mina energetyczna, która po ponownym naciśnięciu przycisku myszy podskakuje i wytwarza małą czarną dziurę która może zabić Alyx, a nawet stridera. Należy więc używać jej bardzo ostrożnie.

Wersja z bety HL2 posiadała własny wygląd i po rzuceniu przez gracza wyrzucała z siebie granaty połączone niebieskim laserem. Po przekroczeniu go, wybuchały, zabijając przeciwników.

Aby uzyskać tą broń, należy, grając w EP1, uruchomić konsolę i wpisać następujące komendy "hopwire_vortex 1" i "give weapon_hopwire".