Counter-Strike: Global Offensive
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Nowości) |
(→Screenshoty) |
||
Linia 68: | Linia 68: | ||
==Screenshoty== | ==Screenshoty== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:Inferno_scs.jpeg|Inferno | + | Grafika:Inferno_scs.jpeg|[[Inferno]] |
− | Grafika:Dust2_scs.jpeg|Dust 2 | + | Grafika:Dust2_scs.jpeg|[[Dust2|Dust 2]] |
− | Grafika:Lake_tstart_scs.jpg|Lake | + | Grafika:Lake_tstart_scs.jpg|[[Lake]] |
− | Grafika:Lake_bedroom_scs.jpg|Lake | + | Grafika:Lake_bedroom_scs.jpg|[[Lake]] |
Grafika:2012-03-31 00001.jpg|Death Cam | Grafika:2012-03-31 00001.jpg|Death Cam | ||
− | Grafika:2012-03-31 00005.jpg|Aztec | + | Grafika:2012-03-31 00005.jpg|[[Aztec]] |
− | Grafika:2012-03-31 00003.jpg|Początek rundy na mapie Aztec | + | Grafika:2012-03-31 00003.jpg|Początek rundy na mapie [[Aztec]] |
Grafika:2012-04-01 00001.jpg|[[Wyścig zbrojeń]] na mapie Shots | Grafika:2012-04-01 00001.jpg|[[Wyścig zbrojeń]] na mapie Shots | ||
− | Grafika:2012-04-01 00005.jpg|Office | + | Grafika:2012-04-01 00005.jpg|[[Office]] |
− | Grafika:2012-04-02 00005.jpg|Resp CT na mapie Italy | + | Grafika:2012-04-02 00005.jpg|Resp CT na mapie [[Italy]] |
− | Grafika:2012-04-02 00007.jpg|Nuke | + | Grafika:2012-04-02 00007.jpg|[[Nuke]] |
− | Grafika:2012-04-02 00019.jpg|[[Demolka]] na mapie St.Marcs | + | Grafika:2012-04-02 00019.jpg|[[Demolka]] na mapie [[St.Marcs]] |
Wersja z 12:10, 4 kwi 2012
Counter-Strike: Global Offensive | |
Producent | Valve Corporation, Hidden Path |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Data wydania | 2012 |
Nośniki | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Multiplayer |
Platforma | Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 |
Silnik | Source |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Counter-Strike: Source |
Counter-Strike: Global Offensive - to kontynuacja Counter-Strike: Source tworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Data wydania została ustalona na 2012 rok. Rozgrywka będzie polegać, podobnie jak w poprzednich częściach, na walce terrorystów z antyterrorystami.
Spis treści |
Historia
Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011. Następnego dnia ukazało się 6 screenów.
Nowości
Według twórców gra będzie ulepszoną wersją poprzedniej części. Ulepszone zostaną mapy (m.in. de_dust2), menu kupna broni, grafika, modele broni i postaci. Nowościami będzie match-making oparty na rankingu oraz więcej trybów gry. Większy nacisk będzie kładziony na grę pomiędzy 10 graczami, czyli 5 vs 5. Dodany zostanie tryb ArmedArms polegający na znanej modyfikacji do poprzedniej wersji Counter Strike polegającej na tym iż gracz startuję z początkową bronią a za każde zabicie dostaję inną. W końcu graczowi zostaję tylko nóż. Zmiany nie obejdą oczywiście map takich jak De_Aztec czy Cs_Office. Najmniejsze ak do tej pory zmiany przeżyła mapa De_Nuke oraz De_Inferno. W nowych mapach znalazły się: De_Smartack który jak uważa większość graczy przypomina Sawannę z L4D2 oraz De_Lake. Jedną z nowości jest też dodanie podkładu muzycznego odpowiadającego aktualnej sytuacji na mapie. Kiedy czas zbliża się do końca rundy lub została podłożona bomba muzyka przyspiesza. System ten podobny jest do tego użytego w grze Portal 2 z tą różnicą, że muzyka zmienia się ze względu na otoczenie a nie na uruchamiane mechanizmy.
Video
Beta
Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.
Tryby gry
Klasyczny mecz. Pancerz można kupić, ogień przyjacielski jest właczony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Tryb ten możemy rozegrac na wszystkich mapach, które sa aktualnie dołączone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.
Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogien przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowe kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.
Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z bomb sitem na ich środku. Cele trybu są jasne. Terroryści muszą podłożyć bombe na środku mapy, gdy antyterrorysci muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników otrzymujemy nagrodę w postaci broni na nastepna rundę. Za każdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedna broń którą możemy wykorzystac w nastepnej rundzie. Kazda zdobyta nagroda zastepuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest na mapach Lake i St.Marcs.
Valve dawno zapowiadalo dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym oto trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyzszym poziomem (nóz) zabije innego gracza. Wyscig zbrojeń mozna rozegrac na dwóch mapach, Baggage i Shoots. Obie mapy sa bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymuja ochrone na kazde 3 sekundy po odrodzeniu.
Rozwój
Global Offensive zaczynał jako port gry Counter-Strike: Source na konsolę Xbox 360. Produkcją zajmował się Hidden Path Entertainment. Podczas developingu Valve zauważyło możliwość przekształcenia portu w pełną grę i rozwoju gameplay'a Counter-Strike'a. Prace nad Global Offensive rozpoczęto w marcu 2010, a ujawniono je ponad rok później - 12 sierpnia 2011 roku.
Galeria
Screenshoty
Początek rundy na mapie Aztec
Wyścig zbrojeń na mapie Shots
Resp CT na mapie Italy
Linki
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |