Counter-Strike
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
| Counter-Strike | |
| | |
| Producent | Valve Corporation |
| Wydawca | Valve Software |
| Data wydania | 8 listopada 2000 |
| Nośniki | CD, DVD, Steam |
| Gatunek | First person shooter |
| Tryb gry | multiplayer |
| Kontrolery | klawiatura i mysz |
| Kategorie wiekowe | ESRB: M, OFLC: M, PEGI: 16+ |
| Designer | Minh Le, Jess Cliffe |
| Gra po grze | |
| Poprz. gra | Half-Life |
| Nast. gra | Team Fortress Classic |
Counter-Strike 1.6 (CS) – taktyczny, wieloosobowy first-person shooter, stworzony przez Valve na podstawie moda do gry Half-Life autorstwa Minha "Gooseman" Le i Jessa "Cliffe" Cliffe'a.
Rozgrywka opiera się na walce dwóch drużyn - Terrorystów i Antyterrorystów w serii rund. Runda kończy się zwycięstwem po wykonaniu misji, lub zabiciu całej drużyny przeciwnej. Istnieją dwa podstawowe tryby gry. W pierwszym (Hostage Rescue, _cs) Antyterroryści mają odbić pilowanych przez Terrorystów zakładników, a w drugim (Bomb/Defuse, _de) Terroryści muszą podłożyć i zdetonować bombę w jednym z bombsite'ów, a druga bronić tych miejsc (których jest na mapie kilka).
Początkowo gra posiadało wyłącznie tryb multiplayer. Możliwość walki z botami dodał dopiero wydany w 2004 roku dodatek Condition Zero. Poza tym producent zapewniał swojej grze wsparcie przez częste aktualizacje. Powstawały też liczne mody, tryby rozgrywki i mapy tworzone przez fanów.
| |||||
|
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
|
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
|
Silniki |
|||||
|
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
|
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
|
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
|
Usługi |
