Granat Hopwire
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Granat Hopwire | |
Przynależność | Nieznane |
Typ | granat |
Używane przez | Gordon Freeman |
Właściwości | |
Obrażenia | Ogromne, dokładnie nie znane |
Magazynek | 1 |
Noszona amunicja | 3 |
Komenda | weapon_hopwire, hopwire_vortex 1 |
Odpowiedniki | Granat MK3A2 |
Granat Hopwire jedna z broni z wersji roboczej Half-Life'a 2 (Hopwire Grenade), która miała później trafić Half-Life 2: Episode One (Vortex Hopwire lub Black Hole Grenade), jednak ostatecznie została usunięta. Za pomocą kodów można zdobyć jej niedokończoną wersję. Trzymana przez Gordona wygląda jak granat, jednak po wyrzuceniu pojawia się jako mina energetyczna, która po ponownym naciśnięciu przycisku myszy podskakuje i wytwarza małą czarną dziurę która może zabić Alyx, a nawet stridera. Należy więc używać jej bardzo ostrożnie.
Wersja z bety HL2 posiadała własny wygląd i po rzuceniu przez gracza wyrzucała z siebie granaty połączone niebieskim laserem. Po przekroczeniu go, wybuchały, zabijając przeciwników.
Aby uzyskać tą broń, należy, grając w EP1, uruchomić konsolę i wpisać następujące komendy "hopwire_vortex 1" i "give weapon_hopwire".
łom · Pistolet · .357 Magnum · Strzelba · Pistolet maszynowy · kusza · RPG · Granat odłamkowy · mina laserowa · bomba zdalna · Tau Cannon/Gauss Gun · Hivehand · Gluon gun · Snark |
|
Barnacle Grapple · Nóż bojowy · Desert Eagle (HL:OF) · Displacer Cannon · M249 · M40A1 · Klucz francuski · Shock Roach · Spore Launcher |
|
AK-47 · Brickbat · Combine Guard Gun · FIM-92 Stinger · Gaśnica · Rakietnica · GR9 · Harpun · Granat Hopwire · Czekan · Immolator · Karabin zapalający · MP5K · MP7 · Mołotow · Physgun · Roller Wand · Karabin snajperski · Klucz nasadowy · Sticky Launcher · Paralizator · XM29 OICW |
|
łom · Gravity Gun · Pistolet 9mm · Strzelba · Pistolet maszynowy · Karabin pulsacyjny · Kusza · Rewolwer .357 · Wyrzutnia rakiet · Granat odłamkowy · Feropody · Tau Cannon · Stacjonarne działo pulsacyjne · Alyx Gun · S.L.A.M. |