AK-47 (HL2)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{BronHL infobox
+
<ikony>hl2beta</ikony>
 +
{{Broń HL
 
|grafika=Ak47.jpg
 
|grafika=Ak47.jpg
|grupa= brak danych
+
|grupa= Rosja
 
|typ=karabin szturmowy,
 
|typ=karabin szturmowy,
 
palna
 
palna
Linia 15: Linia 16:
 
|byt=weapon_ar1
 
|byt=weapon_ar1
 
}}
 
}}
'''AK-47''', znany także pod nazwą '''AR1''' jest kolejną bronią wyciętą z Half-Life'a 2. Nie wiadomo kto oprócz gracza miał używać tej broni. Tak samo jak [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]] można znaleźć tą broń w grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]], modach takich jak SMOD: Redux czy Missing Information, a także innych grach na silniku [[Source]] - [[Counter-Strike: Source]] i [[Left 4 Dead 2]]. Używa amunicji '''7.62x39mm'''
+
 
 +
'''AK-47''', znany także pod nazwą '''AR1''' jest bronią wyciętą z Half-Life'a 2. Nie wiadomo kto oprócz gracza miał używać tej broni. Tak samo jak [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]] można znaleźć tą broń w grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]], modach takich jak SMOD: Redux czy Missing Information, a także innych grach na silniku [[Source]] - [[Counter-Strike: Source]] i [[Left 4 Dead 2]]. Używa amunicji '''7.62x39mm'''
 +
 
 
==Opis==
 
==Opis==
W grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]] nie wszystkie bronie można dostać za pomocą kodu ''impulse 101''. Aby otrzymać karabinek Kałasznikowa, należy wpisać w konsoli kod ''give weapon_ar1''. Broń nie ma animacji i wydaje się być trzymana jedną ręką (zapewne to pierwsza klatka animacji wyciągania broni - lewa ręka ukazuje się w bezruchu po drugiej stronie ekranu). Choć z pozoru może wydawać się zubożoną wersją [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]], to wyróżnia go możliwość zmiany trybu ognia. Do wyboru jest tryb półautomatyczny, serie 3- lub 5-pociskowe i tryb automatyczny. Karabin używa tej samej amunicji co [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]]
+
W grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]] nie wszystkie bronie można dostać za pomocą komendy ''"impulse 101"''. Aby otrzymać karabinek Kałasznikowa, należy wpisać w konsoli kod ''give weapon_ar1''. Broń nie ma animacji i wydaje się być trzymana jedną ręką (zapewne to pierwsza klatka animacji wyciągania broni - lewa ręka ukazuje się w bezruchu po drugiej stronie ekranu). Choć z pozoru może wydawać się zubożoną wersją [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]], to wyróżnia go możliwość zmiany trybu ognia. Do wyboru jest tryb półautomatyczny, serie 3- lub 5-pociskowe i tryb automatyczny. Karabin używa tej samej amunicji co [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]].
 +
 
 +
==Ciekawostki==
 +
Wczesną teksturę dla '''AR1''' można znaleźć w plikach bety Half-Life 2, w folderze
 +
"materials/Models/Weapons/Obsolete/V_ak47".
 +
 
 +
 
 +
 
 +
W plikach Half-Life 2 (steamowej wersji), można znaleźć kilka plików tekstur dla broni (głównie hudy do broń), z których większość nadal zawiera ikony dla prawie wszystkich broni ciętych. Wśród nich jest '''AR1'''.
 +
{{Bronie}}
 +
 
 
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2 Beta]]
 
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2 Beta]]

Aktualna wersja na dzień 20:58, 25 sie 2022

AK-47 (HL2)
Ak47.jpg
Przynależność Rosja
Typ karabin szturmowy,

palna

Używane przez Gordon Freeman, Rebelianci
Właściwości
Obrażenia 8
Szybkostrzelność duża
Odrzut średni
Rozrzut mały
Prędkość pocisku 715 m/s
Magazynek 30
Noszona amunicja 150
Komenda weapon_ar1
Odpowiedniki Karabin pulsacyjny, OICW

AK-47, znany także pod nazwą AR1 jest bronią wyciętą z Half-Life'a 2. Nie wiadomo kto oprócz gracza miał używać tej broni. Tak samo jak OICW można znaleźć tą broń w grywalnej becie, modach takich jak SMOD: Redux czy Missing Information, a także innych grach na silniku Source - Counter-Strike: Source i Left 4 Dead 2. Używa amunicji 7.62x39mm

[edytuj] Opis

W grywalnej becie nie wszystkie bronie można dostać za pomocą komendy "impulse 101". Aby otrzymać karabinek Kałasznikowa, należy wpisać w konsoli kod give weapon_ar1. Broń nie ma animacji i wydaje się być trzymana jedną ręką (zapewne to pierwsza klatka animacji wyciągania broni - lewa ręka ukazuje się w bezruchu po drugiej stronie ekranu). Choć z pozoru może wydawać się zubożoną wersją OICW, to wyróżnia go możliwość zmiany trybu ognia. Do wyboru jest tryb półautomatyczny, serie 3- lub 5-pociskowe i tryb automatyczny. Karabin używa tej samej amunicji co OICW.

[edytuj] Ciekawostki

Wczesną teksturę dla AR1 można znaleźć w plikach bety Half-Life 2, w folderze "materials/Models/Weapons/Obsolete/V_ak47".


W plikach Half-Life 2 (steamowej wersji), można znaleźć kilka plików tekstur dla broni (głównie hudy do broń), z których większość nadal zawiera ikony dla prawie wszystkich broni ciętych. Wśród nich jest AR1.