Ravenholm
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Bot podmienia "Stub-zalazek"" na "Stub-opis") |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Stub-opis|wiecej informacji, zdjecia}} | {{Stub-opis|wiecej informacji, zdjecia}} | ||
| + | {{Lokacja infobox | ||
| + | |grafika=ravenholm.jpg | ||
| + | |okres=[[Powstanie]] | ||
| + | |powstanie=przed wojną siedmiogodzinną | ||
| + | |zniszczenie= | ||
| + | |grupa=Rebelianci | ||
| + | |polozenie=Nieużytki | ||
| + | |mapy=<span></span> | ||
| + | *d1_town_01 to | ||
| + | *d1_town_05 | ||
| + | |projektanci=<span></span> | ||
| + | *Viktor Antonov (concept art) | ||
| + | *Eric Kirchmer (concept art) | ||
| + | * Horia Dociu (concept art) | ||
| + | *Aaron Barber (mapping) | ||
| + | * Dario Casali (mapping) | ||
| + | * Randy Lundeen (mapping) | ||
| + | * Justin Cruz (mapping) | ||
| + | }} | ||
| + | |||
'''Ravenholm''' - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy [[City 17]]. | '''Ravenholm''' - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy [[City 17]]. | ||
Wersja z 16:16, 5 gru 2009
| Ravenholm | |
| | |
| Okres w grze | Powstanie |
| Powstanie | przed wojną siedmiogodzinną |
| Przynależność | Rebelianci |
| Położenie | Nieużytki |
| Informacje techniczne | |
| Mapy |
|
| Projektanci |
|
Ravenholm - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy City 17.
Historia
Gdy Kombinat zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów Breena, uciekali przed jego zemstą właśnie do Ravenholm. Kombinat, dowiedziawszy się o tym, zaczyna regularne bombardowania miasteczka. Na miejscowość ciągle spadały pociski z headcrabami. Ludzie nie byli w stanie się obronić przed całą chmarą atakujących headcrabów, i już zmutowanych ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy zostali zamienieni w zombi wszelkiej maści lub zginęli. W tej mieścinie ocalała w sumie tylko jedna osoba - Ojciec Grigori który jest prawdopodobnie prawosławnym proboszczem tutejszej miejscowości. Dzięki niemu miasto te jest pełne pułapek na zombie- samochody na linach, ogniska, wiatraki na silnikach. Pomoże on Gordonowi uciec z "nawiedzonego miasta" przez kopalnie znajdującą się niedaleko cerkwi. Sam Ojciec zostaje tutaj i ukrywa się w krypcie. Nie znamy jego dalszych losów.
Infrastruktura
Infrastruktura przypomina wygladem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele domów podobnych do blokow mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprocz wron na poczatku i ojca Grigori nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszedzie postepujace widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegoscinne dla żadnej ziemskiej formy życia.