Św. Olga
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(galeria) |
(ikony, interwiki) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | <ikony>hl2</ikony> | ||
{{Lokacja infobox |grafika=StOlga01.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=[[Wybrzeże]] |mapy=''d2_lostcoast'' |projektanci=[[Viktor Antonov]], [[Robin Walker]] }} | {{Lokacja infobox |grafika=StOlga01.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=[[Wybrzeże]] |mapy=''d2_lostcoast'' |projektanci=[[Viktor Antonov]], [[Robin Walker]] }} | ||
Linia 12: | Linia 13: | ||
{{Kategoria-Lokacje}} | {{Kategoria-Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | ||
+ | |||
+ | [[overwiki:St. Olga]] |
Wersja z 16:40, 24 lis 2010
Św. Olga | |
Okres w grze | Powstanie |
Przynależność | Kombinat |
Położenie | Wybrzeże |
Informacje techniczne | |
Mapy | d2_lostcoast |
Projektanci | Viktor Antonov, Robin Walker |
Św. Olga - Lokacja wycięta z Half-Life 2, użyta jednak w darmowym dodatku, prezentacji technologii HDR - Half-Life 2: Lost Coast. Jest to cerkiew, którą żołnierze Kombinatu wykorzystali jako swoją bazę. Znajduje się w niej wyrzutnia pocisków z headcrabami. Pociski wykorzystywane są do ostrzeliwania pobliskiego miasteczka. W "Lost Coast" Gordon Freeman dostaje się do wnętrza budynku i sabotuje urządzenie Kombinatu.
Galeria
Lokacje z uniwersum Half-Life'a