Ravenholm

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Bot podmienia "Stub-zalazek"" na "Stub-opis")
Linia 1: Linia 1:
 
{{Stub-opis|wiecej informacji, zdjecia}}
 
{{Stub-opis|wiecej informacji, zdjecia}}
 +
{{Lokacja infobox
 +
|grafika=ravenholm.jpg
 +
|okres=[[Powstanie]]
 +
|powstanie=przed wojną siedmiogodzinną
 +
|zniszczenie=
 +
|grupa=Rebelianci
 +
|polozenie=Nieużytki
 +
|mapy=<span></span>
 +
*d1_town_01 to
 +
*d1_town_05
 +
|projektanci=<span></span>
 +
*Viktor Antonov (concept art)
 +
*Eric Kirchmer (concept art)
 +
* Horia Dociu (concept art)
 +
*Aaron Barber (mapping)
 +
* Dario Casali (mapping)
 +
* Randy Lundeen (mapping)
 +
* Justin Cruz (mapping)
 +
}}
 +
 
'''Ravenholm''' - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy [[City 17]].  
 
'''Ravenholm''' - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy [[City 17]].  
  

Wersja z 16:16, 5 gru 2009

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

wiecej informacji, zdjecia
Ravenholm
Ravenholm.jpg
Okres w grze Powstanie
Powstanie przed wojną siedmiogodzinną
Przynależność Rebelianci
Położenie Nieużytki
Informacje techniczne
Mapy
  • d1_town_01 to
  • d1_town_05
Projektanci
  • Viktor Antonov (concept art)
  • Eric Kirchmer (concept art)
  • Horia Dociu (concept art)
  • Aaron Barber (mapping)
  • Dario Casali (mapping)
  • Randy Lundeen (mapping)
  • Justin Cruz (mapping)

Ravenholm - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy City 17.

Historia

Gdy Kombinat zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów Breena, uciekali przed jego zemstą właśnie do Ravenholm. Kombinat, dowiedziawszy się o tym, zaczyna regularne bombardowania miasteczka. Na miejscowość ciągle spadały pociski z headcrabami. Ludzie nie byli w stanie się obronić przed całą chmarą atakujących headcrabów, i już zmutowanych ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy zostali zamienieni w zombi wszelkiej maści lub zginęli. W tej mieścinie ocalała w sumie tylko jedna osoba - Ojciec Grigori który jest prawdopodobnie prawosławnym proboszczem tutejszej miejscowości. Dzięki niemu miasto te jest pełne pułapek na zombie- samochody na linach, ogniska, wiatraki na silnikach. Pomoże on Gordonowi uciec z "nawiedzonego miasta" przez kopalnie znajdującą się niedaleko cerkwi. Sam Ojciec zostaje tutaj i ukrywa się w krypcie. Nie znamy jego dalszych losów.

Infrastruktura

Infrastruktura przypomina wygladem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele domów podobnych do blokow mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprocz wron na poczatku i ojca Grigori nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszedzie postepujace widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegoscinne dla żadnej ziemskiej formy życia.