Wyrzutnia rakiet (HL2)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „{{BronHL infobox |grafika=Rpghl2.jpg |grupa=Rebelianci |typ=Ręczna wyrzutnia rakiet sterowanych laserem |obrazenia=200 |ciosy=mała |odrzut=n.d. |rozrzut=n.d. |pre...”) |
(redakcyjne, korekta linków) |
||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | <ikony>hl2|opor</ikony> |
− | |grafika=Rpghl2.jpg | + | {{Broń HL |
− | |grupa=[[ | + | |grafika = Rpghl2.jpg |
− | |typ=Ręczna wyrzutnia rakiet sterowanych laserem | + | |grupa = [[Ruch Oporu]] |
− | |obrazenia=200 | + | |typ = Ręczna wyrzutnia rakiet sterowanych laserem |
− | |ciosy=mała | + | |obrazenia = 200 |
− | |odrzut=n.d. | + | |ciosy = mała |
− | |rozrzut=n.d. | + | |odrzut = n.d. |
− | |predkosc=mała | + | |rozrzut = n.d. |
− | |magazynek=1 | + | |predkosc = mała |
− | |noszone=3 | + | |magazynek = 1 |
− | |uzycie=<span></span> | + | |noszone = 3 |
− | *[[Gordon Freeman]] | + | |uzycie = <span></span> |
− | *[[ | + | * [[Gordon Freeman]] |
− | |odpowiedniki=[[Wyrzutnia rakiet (HL1)]] | + | * [[Ruch Oporu]] |
− | |byt=weapon_rpg | + | |odpowiedniki = [[RPG|Wyrzutnia rakiet (HL1)]] |
+ | |byt = <tt>weapon_rpg</tt> | ||
}} | }} | ||
+ | '''Wyrzutnia rakiet''', zwana także '''RPG''' – broń wykorzystywana przez Rebeliantów głównie do niszczenia pojazdów [[Kombinat]]u: [[gunship]]ów, [[APC]], [[dropship]]ów, [[Hunter-chopper|helikopterów]] i [[strider]]ów. Po raz pierwszy gracz otrzymuje tę broń od [[Odessa Cubbage|Odessy Cubbage]], w rozdziale „[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]”. | ||
− | + | == Ogólne Informacje == | |
+ | Jest to bardzo potężna broń. Jako jedna z nielicznych (obok działa zamontowanego na [[poduszkowiec|poduszkowcu]], [[Tau Cannon]] na [[Buggy]]m oraz drugiego trybu [[AR2]]) może zniszczyć pojazdy Kombinatu. Jest ona używana tylko przez niewielu Rebeliantów. Kombinat nie posiada żadnej wyrzutni rakiet, prawdopodobnie dlatego, że [[Rebelianci]] przemieszczają się jedynie na piechotę. RPG jest prawie dwukrotnie mocniejsze od [[granat odłamkowy|granatu odłamkowego]]. W przeciwieństwie do swojego odpowiednika w Half-Life, RPG wystrzeliwuje jedynie pociski naprowadzane – rakiety muszą być kierowane przez gracza. Rakiety wystrzelone z tej broni mogą być zestrzelone jedynie przez Helikoptery oraz [[Gunship]]y. Jej wygląd jest prawdopodobnie wzorowany na szwedzkiej wyrzutni rakiet – [http://www.army-technology.com/projects/mbt_law/ MBT LAW]. | ||
− | = | + | == Taktyki == |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | =Taktyki= | + | |
* Ponieważ podczas gry amunicji do tej broni jest mało, należy ją oszczędzać. Bardzo przydatne są skrzynie z nieskończonymi zapasami amunicji. | * Ponieważ podczas gry amunicji do tej broni jest mało, należy ją oszczędzać. Bardzo przydatne są skrzynie z nieskończonymi zapasami amunicji. | ||
* Nie wolno spuszczać rakiety z oczu dopóki nie trafi ona w cel. Każda rakieta jest cenna i strata nawet jednej może się przyczynić do przegranej. | * Nie wolno spuszczać rakiety z oczu dopóki nie trafi ona w cel. Każda rakieta jest cenna i strata nawet jednej może się przyczynić do przegranej. | ||
* Podczas walki z Gunshipem należy manewrować rakietą tak, żeby ten nie mógł jej zestrzelić. | * Podczas walki z Gunshipem należy manewrować rakietą tak, żeby ten nie mógł jej zestrzelić. | ||
− | * Podczas walki ze [[Snajper Kombinatu|Snajperem]] można ją wykorzystać zamiast granatu | + | * Podczas walki ze [[Snajper Kombinatu|Snajperem]] można ją wykorzystać zamiast granatu – jeśli snajper jest za daleko bądź nie można podejść, użycie RPG może mieć sens. |
− | * Należy pamiętać, że nie można wystrzelić rakiety w jednym kierunku i się schować | + | * Należy pamiętać, że nie można wystrzelić rakiety w jednym kierunku i się schować – pocisk wciąż będzie podążał za laserem. |
+ | {{Bronie}} | ||
[[Kategoria: Uzbrojenie rebeliantów]] | [[Kategoria: Uzbrojenie rebeliantów]] | ||
[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2]] | [[Kategoria: Bronie w Half-Life 2]] | ||
[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2: Episode One]] | [[Kategoria: Bronie w Half-Life 2: Episode One]] | ||
[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2: Episode Two]] | [[Kategoria: Bronie w Half-Life 2: Episode Two]] | ||
− | [[Kategoria: | + | [[Kategoria: Technologia Rebeliantów]] |
+ | |||
+ | [[overwiki:Resistance RPG]] |
Aktualna wersja na dzień 22:25, 17 lip 2019
Wyrzutnia rakiet (HL2) | |
Przynależność | Ruch Oporu |
Typ | Ręczna wyrzutnia rakiet sterowanych laserem |
Używane przez | |
Właściwości | |
Obrażenia | 200 |
Szybkostrzelność | mała |
Odrzut | n.d. |
Rozrzut | n.d. |
Prędkość pocisku | mała |
Magazynek | 1 |
Noszona amunicja | 3 |
Komenda | weapon_rpg |
Odpowiedniki | Wyrzutnia rakiet (HL1) |
Wyrzutnia rakiet, zwana także RPG – broń wykorzystywana przez Rebeliantów głównie do niszczenia pojazdów Kombinatu: gunshipów, APC, dropshipów, helikopterów i striderów. Po raz pierwszy gracz otrzymuje tę broń od Odessy Cubbage, w rozdziale „Autostrada 17”.
[edytuj] Ogólne Informacje
Jest to bardzo potężna broń. Jako jedna z nielicznych (obok działa zamontowanego na poduszkowcu, Tau Cannon na Buggym oraz drugiego trybu AR2) może zniszczyć pojazdy Kombinatu. Jest ona używana tylko przez niewielu Rebeliantów. Kombinat nie posiada żadnej wyrzutni rakiet, prawdopodobnie dlatego, że Rebelianci przemieszczają się jedynie na piechotę. RPG jest prawie dwukrotnie mocniejsze od granatu odłamkowego. W przeciwieństwie do swojego odpowiednika w Half-Life, RPG wystrzeliwuje jedynie pociski naprowadzane – rakiety muszą być kierowane przez gracza. Rakiety wystrzelone z tej broni mogą być zestrzelone jedynie przez Helikoptery oraz Gunshipy. Jej wygląd jest prawdopodobnie wzorowany na szwedzkiej wyrzutni rakiet – MBT LAW.
[edytuj] Taktyki
- Ponieważ podczas gry amunicji do tej broni jest mało, należy ją oszczędzać. Bardzo przydatne są skrzynie z nieskończonymi zapasami amunicji.
- Nie wolno spuszczać rakiety z oczu dopóki nie trafi ona w cel. Każda rakieta jest cenna i strata nawet jednej może się przyczynić do przegranej.
- Podczas walki z Gunshipem należy manewrować rakietą tak, żeby ten nie mógł jej zestrzelić.
- Podczas walki ze Snajperem można ją wykorzystać zamiast granatu – jeśli snajper jest za daleko bądź nie można podejść, użycie RPG może mieć sens.
- Należy pamiętać, że nie można wystrzelić rakiety w jednym kierunku i się schować – pocisk wciąż będzie podążał za laserem.
łom · Pistolet · .357 Magnum · Strzelba · Pistolet maszynowy · kusza · RPG · Granat odłamkowy · mina laserowa · bomba zdalna · Tau Cannon/Gauss Gun · Hivehand · Gluon gun · Snark |
|
Barnacle Grapple · Nóż bojowy · Desert Eagle (HL:OF) · Displacer Cannon · M249 · M40A1 · Klucz francuski · Shock Roach · Spore Launcher |
|
AK-47 · Brickbat · Combine Guard Gun · FIM-92 Stinger · Gaśnica · Rakietnica · GR9 · Harpun · Granat Hopwire · Czekan · Immolator · Karabin zapalający · MP5K · MP7 · Mołotow · Physgun · Roller Wand · Karabin snajperski · Klucz nasadowy · Sticky Launcher · Paralizator · XM29 OICW |
|
łom · Gravity Gun · Pistolet 9mm · Strzelba · Pistolet maszynowy · Karabin pulsacyjny · Kusza · Rewolwer .357 · Wyrzutnia rakiet · Granat odłamkowy · Feropody · Tau Cannon · Stacjonarne działo pulsacyjne · Alyx Gun · S.L.A.M. |