Fabryki Kombinatu

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=Powstanie |powstanie= |zniszczenie= |grupa=Kombinat |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage...”)
 
(kategoria)
Linia 17: Linia 17:
  
 
{{Lokacje}}
 
{{Lokacje}}
 +
 +
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]]

Wersja z 15:06, 6 paź 2009

Fabryki Kombinatu
Fabryki kombinatu1.jpg
Okres w grze Powstanie
Przynależność Kombinat
Położenie City 17
Informacje techniczne
Mapy e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01[1]
Projektanci Viktor Antonov

Fabryki Kombinatu, to wycięta z ostatecznej wersji Half-Life 2 lokacja, która miała być częścią City 17[2]. Są to przemysłowe rejony miasta, które Gordon Freeman miał odwiedzić tuż po opuszczeniu Stacji kolejowej na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.

Charakterystyka

Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, Vortigaunty oraz Stalkerzy mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników Kombinatu. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka Crematorów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany z wielu powodów. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę pola tłumiącego, które tłumaczy brak dzieci w grze. W dzielnicy tej miał także znajdować się Manhack Arcade. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujący niewolniczo Stalkerzy w Cytadeli.

Galeria

  1. WC mappack
  2. Half-Life 2: Raising the Bar