Fabryki Kombinatu
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(kategoria) |
m (ikony, interwiki) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> |projektanci=[[Viktor Antonov]] }} | + | <ikony>hl2beta|komb</ikony> |
+ | {{Stub}} | ||
+ | {{Lokacja infobox | ||
+ | |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg | ||
+ | |okres=[[Powstanie]] | ||
+ | |powstanie= | ||
+ | |zniszczenie= | ||
+ | |grupa=[[Kombinat]] | ||
+ | |polozenie=City 17 | ||
+ | |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> | ||
+ | |projektanci=[[Viktor Antonov]] }} | ||
− | '''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem. | + | '''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa City 17|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem. |
==Charakterystyka== | ==Charakterystyka== | ||
− | + | Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[stalker]]y mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator]]ów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze. | |
− | Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[ | + | W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w [[Cytadela|Cytadeli]]. |
− | W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, | + | |
==Galeria== | ==Galeria== | ||
Linia 12: | Linia 21: | ||
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art | Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art | ||
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art | Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
− | + | ||
+ | {{Przypisy}} | ||
{{Lokacje}} | {{Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | ||
+ | |||
+ | [[overwiki:Combine Factories]] |
Aktualna wersja na dzień 13:28, 10 lut 2011
Fabryki Kombinatu | |
Okres w grze | Powstanie |
Przynależność | Kombinat |
Położenie | City 17 |
Informacje techniczne | |
Mapy | e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01[1] |
Projektanci | Viktor Antonov |
Fabryki Kombinatu, to wycięta z ostatecznej wersji Half-Life 2 lokacja, która miała być częścią City 17[2]. Są to przemysłowe rejony miasta, które Gordon Freeman miał odwiedzić tuż po opuszczeniu Stacji kolejowej na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.
Charakterystyka
Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, Vortigaunty oraz stalkery mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników Kombinatu. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka Crematorów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę pola tłumiącego, które tłumaczy brak dzieci w grze. W dzielnicy tej miał także znajdować się Manhack Arcade. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w Cytadeli.