Fabryki Kombinatu
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(kategoria) |
m (ikony, interwiki) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | {{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> |projektanci=[[Viktor Antonov]] }} | + | <ikony>hl2beta|komb</ikony> |
| + | {{Stub}} | ||
| + | {{Lokacja infobox | ||
| + | |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg | ||
| + | |okres=[[Powstanie]] | ||
| + | |powstanie= | ||
| + | |zniszczenie= | ||
| + | |grupa=[[Kombinat]] | ||
| + | |polozenie=City 17 | ||
| + | |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> | ||
| + | |projektanci=[[Viktor Antonov]] }} | ||
| − | '''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem. | + | '''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa City 17|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem. |
==Charakterystyka== | ==Charakterystyka== | ||
| − | + | Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[stalker]]y mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator]]ów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze. | |
| − | Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[ | + | W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w [[Cytadela|Cytadeli]]. |
| − | W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, | + | |
==Galeria== | ==Galeria== | ||
| Linia 12: | Linia 21: | ||
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art | Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art | ||
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art | Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art | ||
| − | |||
</gallery> | </gallery> | ||
| − | + | ||
| + | {{Przypisy}} | ||
{{Lokacje}} | {{Lokacje}} | ||
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]] | ||
| + | |||
| + | [[overwiki:Combine Factories]] | ||
Aktualna wersja na dzień 13:28, 10 lut 2011
| Fabryki Kombinatu | |
| | |
| Okres w grze | Powstanie |
| Przynależność | Kombinat |
| Położenie | City 17 |
| Informacje techniczne | |
| Mapy | e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01[1] |
| Projektanci | Viktor Antonov |
Fabryki Kombinatu, to wycięta z ostatecznej wersji Half-Life 2 lokacja, która miała być częścią City 17[2]. Są to przemysłowe rejony miasta, które Gordon Freeman miał odwiedzić tuż po opuszczeniu Stacji kolejowej na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.
[edytuj] Charakterystyka
Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, Vortigaunty oraz stalkery mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników Kombinatu. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka Crematorów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę pola tłumiącego, które tłumaczy brak dzieci w grze. W dzielnicy tej miał także znajdować się Manhack Arcade. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w Cytadeli.

