Strzelba (HL2)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 1: Linia 1:
{{Stub}}
 
 
 
{{BronHL infobox
 
{{BronHL infobox
 
|grafika=SPAS-12.jpg
 
|grafika=SPAS-12.jpg

Wersja z 17:54, 7 lip 2010

Strzelba (HL2)
SPAS-12.jpg
Przynależność
Typ strzelby, palna
Używane przez
Właściwości
Obrażenia 8/odłamek
Szybkostrzelność mała
Odrzut duży
Rozrzut ogromny
Prędkość pocisku 95m/s
Magazynek 6
Noszona amunicja 30
Komenda weapon_shotgun
Odpowiedniki Brak

SPAS 12 - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy Kombinatu, ale za to gracz otrzymuje możliwość wystrzelenia w drugim trybie dwóch pocisków na raz. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "We don't go to Ravenholm" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z żołnierzami, ale niezastąpiona przeciwko antlionom i Fast Zombie. Używa amunicji kalibru 12 gauge. Podczas przeładowywania można przerwać ten proces, by wystrzelić z tej broni, dzięki czemu grający nie musi się martwić, że pojawienie przeciwnika przerwie mu tą czynność.

Ciekawostki

Broń, w odróżnieniu od realnego odpowiednika posiada tryb strzału Burst, czyli wystrzałem dwoma pociskami niemal w jednym momencie. Osłona lufy, rączka oraz łoże przeładowania wykonane są z kompozytu. Naboje są ładowane z magazynka rurowego, pod-lufowego w sposób mechaniczny poprzez przesunięcia suwadła przeładowania w tył i wprowadzenie naboi do komory nabojowej znajdującej się powyżej przez ruch suwadła odwrotny do poprzedniego. Szkielet, lufa, magazynek rurowy oraz przyrządy celownicze są wykonane z metalu. Muszka i Szczerbinka są wyposażone w światła trytowe koloru zielonego, które emitując światło ułatwiają celowanie w trudnych warunkach. Broń, ze względu na brak gwintowanej lufy ma zastosowanie miotania pocisków śrutowych kalibru 12mm na małe/średnie odległości.

Galeria