Ravenholm
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Opis lokacji) |
(→Historia) |
||
(Nie pokazano 18 wersji utworzonych przez 9 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | = | + | <ikony>hl2</ikony> |
+ | {{Stub|wiecej informacji, zdjecia}} | ||
+ | {{Lokacja infobox | ||
+ | |grafika=Ravenholm.jpg | ||
+ | |okres=[[Powstanie]] | ||
+ | |powstanie=przed wojną siedmiogodzinną | ||
+ | |zniszczenie= | ||
+ | |grupa=Rebelianci | ||
+ | |polozenie=Nieużytki | ||
+ | |mapy= | ||
+ | od d1_town_01 do d1_town_05 | ||
+ | |projektanci=<span></span> | ||
+ | *Viktor Antonov (concept art) | ||
+ | *Eric Kirchmer (concept art) | ||
+ | * Horia Dociu (concept art) | ||
+ | *Aaron Barber (mapping) | ||
+ | * Dario Casali (mapping) | ||
+ | * Randy Lundeen (mapping) | ||
+ | * Justin Cruz (mapping) | ||
+ | }} | ||
− | + | '''Ravenholm''' - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy [[City 17]]. Tutaj byli sprowadzani uciekinierzy z city 17. | |
+ | ==Historia== | ||
+ | Gdy [[Kombinat]] zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów [[Wallace Breen|Breena]], uciekali przed jego zemstą właśnie do Ravenholm. Kombinat, dowiedziawszy się o tym, zaczął regularne bombardowania miasteczka. Na miejscowość ciągle spadały pociski z [[headcrab]]ami. Ludzie nie byli w stanie się obronić przed całą chmarą atakujących headcrabów i innych, już zmutowanych, ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy zostali zamienieni w zombi wszelkiej maści lub zginęli. W tej mieścinie ocalała w sumie tylko jedna osoba - [[Ojciec Grigori]] który jest prawdopodobnie prawosławnym proboszczem tutejszej miejscowości. Dzięki niemu miasto te jest pełne pułapek na zombie - samochody na linach, ogniska, wiatraki na silnikach. Pomoże on [[Gordon Freeman|Gordonowi]] uciec z "nawiedzonego miasta" przez kopalnie znajdującą się niedaleko cerkwi. Sam Ojciec zostaje tutaj i ukrywa się w krypcie. Jego dalsze losy nie są znane. | ||
== Infrastruktura == | == Infrastruktura == | ||
+ | Infrastruktura przypomina wyglądem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele budynków podobnych do bloków mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprócz wron na początku i [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszędzie postępujące widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegościnne dla żadnej ziemskiej formy życia. | ||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Ravenholm (prawdopodobnie) można zobaczyć pod koniec rozdziału "Niebezpieczne Wody", kiedy znajdujemy się na tamie. W oddali widać wtedy miasto w czarnym kolorze. | ||
− | + | ==Galeria== | |
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:Ravenholm2.jpg | ||
+ | Plik:Ravenholmsign.png | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | {{Lokacje}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2]] | ||
+ | |||
+ | [[overwiki:Ravenholm]] | ||
+ | [[wikipediapl:Ravenholm]] | ||
+ | [[wikipedia:Locations of Half-Life#Ravenholm]] |
Aktualna wersja na dzień 15:58, 8 gru 2013
Ravenholm | |
Okres w grze | Powstanie |
Powstanie | przed wojną siedmiogodzinną |
Przynależność | Rebelianci |
Położenie | Nieużytki |
Informacje techniczne | |
Mapy | od d1_town_01 do d1_town_05 |
Projektanci |
|
Ravenholm - jest to stare górnicze miasteczko w okolicy City 17. Tutaj byli sprowadzani uciekinierzy z city 17.
Spis treści |
[edytuj] Historia
Gdy Kombinat zapanował w miastach, ludzie zaczęli uciekać na wieś, gdzie obce formy życia przejęły ziemski ekosystem. Ci, którzy myśleli o obaleniu rządów Breena, uciekali przed jego zemstą właśnie do Ravenholm. Kombinat, dowiedziawszy się o tym, zaczął regularne bombardowania miasteczka. Na miejscowość ciągle spadały pociski z headcrabami. Ludzie nie byli w stanie się obronić przed całą chmarą atakujących headcrabów i innych, już zmutowanych, ludzi. Praktycznie wszyscy mieszkańcy zostali zamienieni w zombi wszelkiej maści lub zginęli. W tej mieścinie ocalała w sumie tylko jedna osoba - Ojciec Grigori który jest prawdopodobnie prawosławnym proboszczem tutejszej miejscowości. Dzięki niemu miasto te jest pełne pułapek na zombie - samochody na linach, ogniska, wiatraki na silnikach. Pomoże on Gordonowi uciec z "nawiedzonego miasta" przez kopalnie znajdującą się niedaleko cerkwi. Sam Ojciec zostaje tutaj i ukrywa się w krypcie. Jego dalsze losy nie są znane.
[edytuj] Infrastruktura
Infrastruktura przypomina wyglądem typowe miasteczka z państw byłego ZSRR. Posiada wiele budynków podobnych do bloków mieszkalnych, fabryki, cerkiew i cmentarz w pobliżu. Atmosfera miejsca jest pełna mroku. Oprócz wron na początku i ojca Grigoriego nie widać żadnego śladu życia. Budynki sa opustoszałe. Wszędzie postępujące widmo rozkładu i puste kapsuły z headcrabami. Miejsce niegościnne dla żadnej ziemskiej formy życia.
[edytuj] Ciekawostki
- Ravenholm (prawdopodobnie) można zobaczyć pod koniec rozdziału "Niebezpieczne Wody", kiedy znajdujemy się na tamie. W oddali widać wtedy miasto w czarnym kolorze.